Slapto pirkėjo tyrimas UAB "Maxima"

20 psl. / 3245 žod.

Ištrauka

Viskas prasidėjo JAV, kai bankų ir mažmeninės prekybos savininkai pastebėjo, jog jų darbuotojai vagia įmonės turtą. Bandydami apsisaugoti, jie pradėjo naudotis samdytų pirkėjų paslaugomis.

1940 m. prekybininkas Willmarkas (JAV), užsibrėžęs tikslą įvertinti ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, pirmą kartą pavartojo terminą "slapto pirkėjo tyrimas" (Mystery Shopping). Ilgainiui kito požiūris, techninės apsisaugojimo nuo vagysčių priemonės ir tyrimo pritaikymo formos. Dabartinį pavidalą tyrimas įgavo 1970–1980 m., o ypač paplito devintajame dešimtmetyje atsiradus internetui.

Lietuvoje nėra pripažinto vienareikšmiško termino šiems tyrimams apibrėžti. Artimiausias visame pasaulyje vartojamas terminas- Mystery Shopping. Slaptieji pirkimai (angl. Mystery Shopping) – tai tyrimo metodika, kuomet asmuo imituodamas pirkėjo/paslaugų vartotojo elgseną, apsilanko parduotuvėje/salone, stebi ir įvertina klientus aptarnaujančių darbuotojų darbą. Slaptasis pirkėjas gali ne tik stebėti, ar laikomasi klientų aptarnavimo kokybės standartų, bet ir teirautis apie prekes/paslaugas bei jas realiai įsigyti.

Šiandien slapto pirkėjo tyrimas visiškai orientuotas į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą, o ne į prastai dirbančių darbuotojų kontrolę. Šį tyrimo būdą įvairiose pasaulio šalyse taiko beveik visos klientus aptarnaujančios įmonės.

Šis tyrimas yra viena iš ryšių su klientais vadybos priemonių, kuria siekiama užmegzti ilgalaikius ryšius su klientu, sustiprinti jo pasitikėjimą įmone ir puoselėti lojalumą.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1.SITUACIJOS ANALIZĖ IR PROBLEMOS IDENTIFIKAVIMAS4
  • 2. TYRIMO METODIKA7
  • 2.1. TYRIMO PROBLEMA, TIKSLAS, UŽDAVINIAI7
  • 2.2 TYRIMO DIZAINAS IR DUOMENŲ RINKIMO METODAS8
  • 2.3 TYRIMO INSTRUMENTAS8
  • 2.4 IMTIES ATRANKOS PROCEDŪROS9
  • 2.5 DUONENŲ RINKIMAS BEI APDOROJIMAS10
  • 3.DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS15
  • IŠVADOS19
  • NAUDOTA LITERATŪRA20

Reziumė

Autorius
sypsenele
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.03
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 6, 2016
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai

Rinkodaros tyrimas UAB “DEICHMANN”

Rinkodara Tyrimas 2014 m. sliekas
Pradedant verslą, jį vykdant, plečiant ar keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos...

„Pizza Jazz“ marketingo tyrimas

Rinkodara Tyrimas sliekas
Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos,...

Įvaizdžio formavimo tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2014 m. rasa13
Darbo tikslas. Ištirti įvaizdžio formavimą apklausiant specialistus. Darbo uždaviniai: aptarti ivaizdio teorinius aspektus; pateikti tyrimo metodiką; attlikti tyrima ir pasiūlymus.

Vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais –...