"E2E" produkcijos vartotojų poreikių tyrimas
Ištrauka
Prieš kuriant unikalią prekę ar paslaugą, įmonės privalo sužinoti potencialių vartotojų poreikius, kurie šiais laikais sprendžia, kokias prekes ar paslaugas turi teikti tam tikra organizacija, jog tiek vartotojai, tiek pati įmonė liktų patenkinti. Vartotojų poreikių tyrimas – pirmasis žingsnis lemiantis būsimos prekės ar paslaugos patrauklumo sėkmę, tačiau jis nėra galutinis, kadangi vartotojų poreikiai nėra pastovūs: jie dažnai kinta ir jų atsiranda daugiau, t. y. tolimesni vartotojų poreikių tyrimai padeda vystyti ir tobulinti jau esamą produkciją ar paslaugą. Poreikių tyrimai yra labai paplitę tiek organizacijose, tiek už jų ribų.
Reklama yra vienas tų faktorių, sužadinančių potencialių vartotojų poreikį įsigyti ir išbandyti prekę. „E2E“ kosmetikos linijos reklama yra sparčiai paplitusi po įvairius „informacinius kanalus“, tokius kaip mados žurnalai, periodiniai „faberlic“ prekių katalogai, oficiali internetinė svetainė ir kt. „E2E“ produkcijos poreikių tyrimas padės atskleisti vartotojų pasitenkinimą bei įvertinti pasitenkinimą lemiančius faktorius.
Darbo tikslas – įvertinti „E2E“ produkcijos vartotojų poreikius.
Darbo uždaviniai:
- Apibrėžti poreikio sampratą;
- Išnagrinėti poreikį lemiančius veiksnius;
- Pristatyti „E2E“ produkciją;
- Ištirti ir įvertinti „E2E“ kosmetikos prekių poreikį formuojančius veiksnius išskiriant vartotojų poreikius;
- Išskirti „E2E“ produkcijos tikslinę rinką.
Darbo objektas – „E2E“ kosmetikos prekių vartotojų poreikiai.
Darbo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, stebėjimas, apklausa.
Teorinė darbo reikšmė – poreikio teorijos analizė leidžia atskleisti įmonės prekių asortimento pakankamumą, įžvelgti pirkėjų skatinimo būdus, numatyti prekių perkamumo galimybes.
Praktinė darbo reikšmė – tyrimo rezultatai bus panaudoti atskleisti „E2E“ produkcijos tikslinę rinką ir jai priskirti marketingo priemones.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. TEORINIAI POREIKIO ASPEKTAI4
- 1.1. Poreikio samprata4
- 1.2. Poreikį lemiantys veiksniai5
- 1.3. Poreikio formavimo principai9
- 2. „E2E“ KOSMETIKOS PREKIŲ POREIKIO FORMAVIMAS12
- 2.1. „E2E“ prekių poreikio formavimo problematika12
- 2.2. Tyrimo organizavimo etapai17
- 2.3. „E2E“ vartotojų poreikio vertinimas20
- 2.4. Tikslinės rinkos poreikio įvertinimas29
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI32
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS33
Reziumė
- Autorius
- egis144
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €9.24
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 2, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 38 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų