"E2E" produkcijos vartotojų poreikių tyrimas

38 psl. / 8786 žod.

Ištrauka

Prieš kuriant unikalią prekę ar paslaugą, įmonės privalo sužinoti potencialių vartotojų poreikius, kurie šiais laikais sprendžia, kokias prekes ar paslaugas turi teikti tam tikra organizacija, jog tiek vartotojai, tiek pati įmonė liktų patenkinti. Vartotojų poreikių tyrimas – pirmasis žingsnis lemiantis būsimos prekės ar paslaugos patrauklumo sėkmę, tačiau jis nėra galutinis, kadangi vartotojų poreikiai nėra pastovūs: jie dažnai kinta ir jų atsiranda daugiau, t. y. tolimesni vartotojų poreikių tyrimai padeda vystyti ir tobulinti jau esamą produkciją ar paslaugą. Poreikių tyrimai yra labai paplitę tiek organizacijose, tiek už jų ribų.

Reklama yra vienas tų faktorių, sužadinančių potencialių vartotojų poreikį įsigyti ir išbandyti prekę. „E2E“ kosmetikos linijos reklama yra sparčiai paplitusi po įvairius „informacinius kanalus“, tokius kaip mados žurnalai, periodiniai „faberlic“ prekių katalogai, oficiali internetinė svetainė ir kt. „E2E“ produkcijos poreikių tyrimas padės atskleisti vartotojų pasitenkinimą bei įvertinti pasitenkinimą lemiančius faktorius.

Darbo tikslas – įvertinti „E2E“ produkcijos vartotojų poreikius.

Darbo uždaviniai:

  1. Apibrėžti poreikio sampratą;
  2. Išnagrinėti poreikį lemiančius veiksnius;
  3. Pristatyti „E2E“ produkciją;
  4. Ištirti ir įvertinti „E2E“ kosmetikos prekių poreikį formuojančius veiksnius išskiriant vartotojų poreikius;
  5. Išskirti „E2E“ produkcijos tikslinę rinką.

Darbo objektas – „E2E“ kosmetikos prekių vartotojų poreikiai.

Darbo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, stebėjimas, apklausa.

Teorinė darbo reikšmė – poreikio teorijos analizė leidžia atskleisti įmonės prekių asortimento pakankamumą, įžvelgti pirkėjų skatinimo būdus, numatyti prekių perkamumo galimybes.

Praktinė darbo reikšmė – tyrimo rezultatai bus panaudoti atskleisti „E2E“ produkcijos tikslinę rinką ir jai priskirti marketingo priemones.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. TEORINIAI POREIKIO ASPEKTAI4
  • 1.1. Poreikio samprata4
  • 1.2. Poreikį lemiantys veiksniai5
  • 1.3. Poreikio formavimo principai9
  • 2. „E2E“ KOSMETIKOS PREKIŲ POREIKIO FORMAVIMAS12
  • 2.1. „E2E“ prekių poreikio formavimo problematika12
  • 2.2. Tyrimo organizavimo etapai17
  • 2.3. „E2E“ vartotojų poreikio vertinimas20
  • 2.4. Tikslinės rinkos poreikio įvertinimas29
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI32
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS33

Reziumė

Autorius
egis144
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€9.24
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 2, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
38 psl.

Susiję darbai

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Tyrimas 2008 m. boriseviciene
Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre, kad įmonės sėkmė ir ateitis priklauso nuo vieno...

IRT naudojimas vartotojų įtraukimui

Rinkodara Referatas 2012 m. ievpald
Šiuolaikiniame vartojimo amžiuje, kuomet stengiamasi visas įmanomas technologijas nukreipti ir panaudoti žmonijos egzistencijos palengvinimui, informacinės ir ryšio technologijos vaidina svarbų vaidmenį kiekvieno žmogaus...

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. nijole40
Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės, kurios tam tikrais atvejais vartotojo sąmonėje net nėra...

Įmonės "Padvaiskas ir ko" vartotojų segmentavimas

Rinkodara Referatas 2011 m. guoba
Marketinge, orientuojantis į pirkėjo poreikius, labai svarbus yra rinkos segmentavimas. Jis svarbus ne tik pradedant prekių, atitinkančių būtent tos kategorijos pirkėjų poreikius, gamybą,...

Vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais –...