Rinkos tyrimas: sausi pusryčiai

32 psl. / 2892 žod.

Ištrauka

Tyrimo problema: pastaruoju metu žmonės labai domisi ekologija ir pirmenybę teikia tik ekologiškiems produktams. Parduotuvėse parduodamų sausų pusryčių sudėtyje yra daugybė konservantų, nes jie galioja ilgai ir nebuna švieži. Mūsų verslo idėja – pasiūlyti žmonėms naturalius sausus pusryčius, kurie būtų gaminami iš kart po kliento užsakymo ir tik iš natūralių produktų.

Objektas: natūralūs sausi pusryčiai

Tyrimo tikslas: išsiaiškinti natūralių sausų pusryčių paklausą.

Tyrimo uždaviniai:

  1. Nustatyti populiariausią pusryčių maistą.
  2. Išsiaiškinti tinkamiausią sausų pusryčių pakuotės dydį.
  3. Nustatyti tinkamiausią sausų pusryčių ingridientą.
  4. Ištirti sveikos mitybos įtaką sausų pusryčių pirkimui.
  5. Išsiaiškinti šeiminės padėties įtaką sausų pusryčių vartojimui.

Matavimo skalės:

  • Kiekybinių kintamieji - metrinė skalė.
  • Nominalūs kintamieji - pavadinimų skalė, dichotominė skalė.
  • Ranginiai kintamieji - rangų skalė.

Tyrimo metodai: anketinės apklausos metodas.

Apklausos anketą sudarė 16 klausimų. Apklausa buvo atliekama trijose žmonių grupėse: moksleivių, studentų ir dirbančiųjų asmenų. Iš viso buvo apklausta 50 respondentų. Į pateiktus klausimus atsakė visi 50 respondentų. Anketinių klausimų tipai: uždari, dichotominiai. Apklausos metu surinkti duomenys buvo apdoroti naudojant SPSS programą.


Turinys

  • 1. TYRIMO PLANAS3
  • 2. KONCENTUALUS MODELIS4
  • 3. APRAŠOMOJI STATISTIKA6
  • 3.1. NOMINALŪS KINTAMIEJI6
  • 3.2. KIEKYBINIAI KINTAMIEJI11
  • 3.3. RANGINIAI KINTAMIEJI19
  • 3.4. PORINĖS DAŽNIŲ LENTELĖS22
  • 4. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS NAUDOJANT PIRSONO X2 KRITERIJŲ24
  • 5. KORELIACINĖ ANALIZĖ25
  • 6. VIDURKIŲ LYGYBĖS TIKRINIMAS26
  • 7. IŠVADOS28
  • 8. LITERATŪROS SĄRAŠAS29

Reziumė

Autorius
indreveli5
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.03
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 8, 2015
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
32 psl.

Susiję darbai

Parduotuvės “Top shop” įvaizdžio tyrimas

Rinkodara Referatas 2012 m. dovilecer
Lankymasis įvairaus tipo parduotuvėse yra neatsiejama kiekvieno iš mūsų gyvenimo dalis. Jose apsilankome kone kiekvieną dieną, atsižvelgdami į savo poreikius, norus bei skonį....

Slapto pirkėjo tyrimas UAB "Maxima"

Rinkodara Tyrimas 2012 m. sypsenele
Viskas prasidėjo JAV, kai bankų ir mažmeninės prekybos savininkai pastebėjo, jog jų darbuotojai vagia įmonės turtą. Bandydami apsisaugoti, jie pradėjo naudotis samdytų pirkėjų...

Rinkodaros tyrimas įmonėje "Vilniaus Narutis"

Rinkodara Praktikos ataskaita 2015 m. aneciik
Temos Aktualumas. Rinkodaros žinios šiandieną reikalingos verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti, ar parduodanti, ar paslaugas...