UAB „Solemio“ rinkodaros sprendimų analizė
Ištrauka
Pasak Kotler ir kt. (2007) šiandienos sėkmingai veikiančios bendrovės – didelės ar mažos, siekiančios ar nesiekiančios pelno – turi vieną bendrą bruožą: jos labai daug dėmesio skiria rinkodarai. Per paskutinius penkerius metus sparčiai augo soliariumų skaičius, tačiau daugelyje rinkos prognozių skelbiama, jog per ateinančius dvejus ar trejus metus soliariumų paklausa dėl didėjančio žmonių sveikatos išprusimo gali mažėti. Taip pat, kalbant apie soliariumų paslaugas teikiančias įmones, konkurencija rinkoje yra ypatingai didelė, nes tokias paslaugas teikiančių įmonių yra tikrai nemažai.
Sprendimų priėmimas yra neatsiejama kiekvieno žmogaus gyvenimo ir, žinoma, verslo dalis. Valdymo procesas yra orientuotas pasiekti tikslą, t.y. norimai, galimai ir būtinai organizacinės sistemos būklei pasiekti. Įmonės valdymas – valdymo sprendimų priėmimas (Kotler ir kt. 2003). Todėl įmonėms, ypatingai svarbu, planuoti rinkodaros veiklą ir nuolat analizuoti įmonės veikloje taikomus rinkodaros sprendimus bei juos tobulinti, kad įmonė galėtų išsiskirti iš konkurentų, taip įgydama konkurencinį pranašumą ir pritraukdama daugiau vartotojų (Seilius, 2001).
Nagrinėjama įmonė yra UAB „Solemio“ – soliariumų studija, kuri užsiima soliariumo paslaugomis. Per paskutinius metus pastebima, jog įmonėje sumažėjo klientų, todėl šios įmonės atveju ypatingai svarbu išnagrinėti įmonės veikloje taikomus rinkodaros sprendimus. Rinkodaros sprendimų vertinimas, padės sužinoti įmonės silpnąsias savybes, bei suteiks daugiau informacijos, ką reikia tobulinti įmonėje, kad būtų pritraukta naujų vartotojų bei būtų padidinamas įmonės pelnas.
Darbo tikslas – nustatyti rinkodaros sprendimus, taikomus UAB „Solemio“ soliariumų studijoje.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti apibendrintus rinkodaros sprendimus, teorinę analizę;
2. Apibrėžti paslaugų rinkodaros komplekso elementus ir juos teoriškai pagrįsti;
3. Išanalizuoti UAB „Solemio“ veikiančius įmonės rinkodaros sprendimus ir pateikti jų gerinimo siūlymus.
Darbo objektas – UAB „Solemio“ – soliariumų studijos rinkodaros sprendimai.
Tyrimo metodai – mokslinės ir vadovėlių literatūros analizė, UAB „Solemio“ duomenų analizė, išvados.
Turinys
- ĮVADAS4
- 1. RINKODAROS SPRENDIMAI5
- 1.1. Rinkodaros sprendimų priėmimo įgyvendinimo etapai5
- 1.2. Valdymo sprendimai ir sprendimų paruošimas8
- 1.3. Rinkodaros sprendimo proceso modeliai10
- 1.4. Vadovo pareigos priimant rinkodaros sprendimus11
- 1.5. Rinkodaros sprendimams turintys įtaką išoriniai ir vidiniai veiksniai13
- 2. UAB „SOELMIO“ RINKODAROS SPRENDIMŲ ANALIZĖ14
- 2.1. Įmonės charakteristika14
- 2.2. Veiklos apibūdinimas14
- 2.3. Valdymo funkcijos ir metodai15
- 2.4. UAB „SOLEMIO“ valdymo sprendimo priėmimas16
- 2.5. UAB „SOLEMIO“ išoriniai ir vidiniai veiksniai18
- IŠVADOS22
- ŽODYNAS24
- LITERATŪRA25
Reziumė
- Autorius
- dinara
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 16, 2013
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų