Rinkodaros analizė UAB "Joro"

38 psl. / 5300 žod.

Ištrauka

Rinkodara yra poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Kiekvienos įmonės tikslas – maksimalus pelnas. Norint visa tai pasiekti, įmonė privalo žinoti vartotojų poreikius bei norus. Ji tai daro tam, kad galėtų tinkamai formuoti savo prekių asortimentą, tobulinti vieną ar kitą produktą, išimti iš rinkos pasenusias ir visiškai neperkamas prekes.

Šiuolaikinėje visuomenėje vis populiarėja vartotojiška kultūra. Žmonės nori pirkti ne tik išgyvenimui reikalingas prekes ar paslaugas, bet ir tokias, kurios palengvintų gyvenimą, atspindėtų uždirbdamas pajamas, leistų pasipuikuoti prieš kitus. Tuo tarpu gamintojai norėdami uždirbti kuo daugiau pajamų į rinką išleidžia visokias naujoves, kurios patenkintų vartotojų poreikius.

Temos aktualumas: šiuolaikinėje rinkoje naujoms įmonėms įsitvirtinti gali būti sudėtinga. Būtent dėl šios priežasties, kad įmonė greičiau ir stipriau įsitvirtintų rinkoje, yra atliekama rinkodaros analizė. Taigi įmonei yra svarbu ir aktualu atlikti rinkodaros analizę.

Darbo tikslas – atlikti uždarosios akcinės bendrovės „JORO” rinkos analizę.

Darbo uždaviniai:

  1. Nustatyti rinkodaros komplekso elementus ir orientaciją.
  2. Apibūdinti mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus.
  3. Atlikti konkurentų analizę.
  4. Išanalizuoti vartotojo elgesio faktorius prekių pirkimui.
  5. Nustatyti tikslinę rinką.

Darbo metodai:

  1. Mokslinės literatūros analizė.
  2. Anketos apklausos rezultatų analizė.
  3. Duomenų pateikimas lentelėse.

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. RINKODAROS KOMPLEKSO ELEMENTAI4
  • 2. RINKOS TYRIMAS6
  • 3. RINKODAROS APLINKA13
  • 3.1. Mikroaplinka ir jos elementai13
  • 3.2. Makroaplinka ir jos elementai14
  • 4. KONKURENTŲ ANALIZĖ16
  • 5. VARTOTOJO ELGSENA18
  • 6. RINKOS SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINĖS RINKOS NUSTATYMAS20
  • 6.1. Rinkos segmentavimas20
  • 6.2. Pozicionavimo žemėlapis21
  • 7. PREKĖS POLITIKA23
  • 8. KAINOS POLITIKA26
  • 9. PATEIKIMO (PASKIRSTYMO) POLITIKA27
  • 10. RĖMIMO POLITIKA28
  • IŠVADOS31
  • LITERATŪRA32
  • PRIEDAI33
  • 1 priedas33
  • 2 priedas35

Reziumė

Autorius
jovitakotryna
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.83
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 18, 2017
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
38 psl.

Susiję darbai

UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. irmante
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos rinkodarai. Įmonės kuria ir tobulina prekes bei paslaugas, reguliuoja jų kainas,...

UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Tyrimas 2013 m. merild
Atliekant individualaus namų darbo „X“ įmonės rinkodaros veiklos analizę, pasirinkta UAB „Rūta“. Tyrimo objektas: UAB „Rūta“ veikla. Tyrimo tikslas: išanalizuoti UAB „Rūta“ aplinką....

„EOLA“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti...

Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Diplominis darbas 2012 m. ausrytuuukas
Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu...