Šokolado tyrimas - marketingo tyrimų ataskaita

20 psl. / 3501 žod.

Ištrauka

Apie šokolado atsiradimą yra pasakojama keletas legendų. Viena jų teigia, kad actekų Dievas, paėmęs kakavmedžio sėklų iš Rojaus, atidavė jas Žemės gyventojams, norėdamas, kad žmonės būtų protingi ir stiprūs. Išvertus lotynišką kakavmedžio pavadinimą, jis reiškia „Dievų maistas“. (11) Šokoladas – tai produktas, pagamintas iš kakavos, cukraus produktų, turintis ne mažiau kaip 35 proc. kakavos sausųjų medžiagų, iš jų ne mažiau kaip 18 proc. kakavos sviesto ir ne mažiau kaip 14 proc. kakavos sausųjų neriebinių medžiagų.(9)

Šokoladas pradėtas gaminti Lietuvoje 1888 metais - tada pradėjo veikti pirmoji šokolado ir cukrinės konditerijos įmonė Kaune. (11) Šiuo metu Lietuvoje užregistruota daugiau kaip 15 šokoladą gaminančių įmonių.(9) Akivaizdu, kad šokolado pasiūla tikrai didelė. Tačiau kitaip ir negali būti, kai Lietuvoje vienas žmogus vidutiniškai suvartojo apie 2,5 kg šokolado, pirmenybę teikdamas šokoladui plytelėmis – 1,04 kg bei šokoladiniams saldainiams dėžutėse – 0,8 kg.(10) Prekybos centruose pateikiamas platus šokolado pasirinkimo asortimentas. Iškyla klausimas- kaip gi vartotojas išsirenka šokoladą iš tokios jų įvairovės? Šis klausimas ir paskatino mus ištirti situaciją Kauno miesto šokolado rinkoje: išsiaiškinti apie šokolado pasiūlą, paklausą, vartotojų elgseną, poreikius ir prioritetus perkant šį maisto produktą.

Pagrindinis darbo tikslas – išsiaiškinti, kas lemia šokolado pasirinkimą.

Problema – svarbiausi veiksniai lemiantys šokolado pasirinkimą.

Tikslui pasiekti iškėlėme tokius uždavinius:

  1. Išnagrinėti šokolado pasiūlą Kaune;

  2. Nustatyti veiksnius darančius didžiausią įtaką šokolado paklausai;

  3. Ištirti šokolado paklausą Kaune.

Išsikėlėme šias hipotezes:

  1. Populiariausias yra juodasis šokoladas.

  2. Vartotojo pasirinkimą lemia prisirišimas prie prekės ženklo.

  3. Šventinis laikotarpis turi įtakos paklausai.

Darbui atlikti naudojome šiuos metodus:

  1. antrinių duomenų analizė;

  2. empirinis tyrimas (anketavimas, fokusuota diskusijos grupė, stebėjimas).


Turinys

  • Įvadas
  • Pagrindinės sąvokos
  • Tiriama problema ir jos šaltiniai
  • Tyrimo metodika
  • Tyrimo rezultatai
  • Išvados
  • Naudota literatūra

Reziumė

Autorius
azd18
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.90
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 6, 2018
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Tyrimas 2008 m. boriseviciene
Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre, kad įmonės sėkmė ir ateitis priklauso nuo vieno...

Rinkodaros tyrimas UAB “DEICHMANN”

Rinkodara Tyrimas 2014 m. sliekas
Pradedant verslą, jį vykdant, plečiant ar keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos...

„Pizza Jazz“ marketingo tyrimas

Rinkodara Tyrimas sliekas
Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos,...

AB "Kaišiadorių paukštynas" marketingo tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. guoba
Marketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimasir interpretavimas.Marketingo tyrimų svarbiausioji funkcija yra teikti marketingo sprendimų priėmimui reikalingą informaciją.Atliekant marketingo...