Rinkodaros tyrimas UAB “DEICHMANN”
Ištrauka
Pradedant verslą, jį vykdant, plečiant ar keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos turėjimas padės išvengti reikšmingų klaidų. Rinkos tyrimo metu atliekamos klientų/vartotojų apklausos, jos įvertinamos, po to suformuluojamos rinkos tyrimo išvados ir pasiūlymai.Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos, valstybės valdymo įstaigos ar net religinės bendruomenės. Daugelis žmonių, spręsdami ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge. Būtent todėl marketingo žinios yra svarbios ne tik tiems, kurie marketingą vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. TYRIMO METODIKA4
- 2. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ5
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI13
- LITERATŪRA14
- PRIEDAI15
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 25, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 15 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų