„Pizza Jazz“ marketingo tyrimas
Ištrauka
Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos, valstybės valdymo įstaigos ar net religinės bendruomenės. Daugelis žmonių, spręsdami ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge. Būtent todėl marketingo žinios yra svarbios ne tik tiems, kurie marketingą vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį. Taigi, marketingas – tai sugebėjimas pateikti vartotojui paklausią prekę, paslaugą, teisingai nustatyti kainą, tinkamai parinkti realizavimo kanalus, organizuoti reklamą.Tyrimo objektas – „Pizza Jazz“ restoranas įsikūręs Marijampolėje.Problema: Sumažėjęs klientų srautas.Tyrimo tikslas: Išanalizuoti „Pizza Jazz“ restorano paslaugų marketingo komplekso elementus. Tyrimo uždaviniai:1. Išanalizuoti „Pizza Jazz“ restorano teikiamas paslaugas.2. Išanalizuoti restorano aplinką bei vietos prieinamumą.3. Išsiaiškinti restorano rėmimo kompleksą.4. Pateikti restorano „Pizza Jazz“ paslaugų marketingo tobulinimo galimybes.Tyrimo metodas:1. Mokslinis stebėjimas.2. Antrinių duomenų analizė.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. RESTORANO „PIZZA JAZZ“ PRISTATYMAS4
- 2. TYRIMO METODIKA5
- 2.1. „Pizza Jazz“ teikiamų paslaugų klasifikacija ir pasiūlos analizė6
- 2.2. „Pizza Jazz“ personalo charakteristika7
- 2.3. „Pizza Jazz“ paslaugų vartotojų charakteristika7
- 2.4. „Pizza Jazz“ teikiamų paslaugų procesas8
- 2.5. „Pizza Jazz“ prieinamumo ir vietos veiksniai9
- 2.6. „Pizza Jazz“ paslaugų kainų ir nuolaidų sistemos analizė10
- 2.7. „Pizza Jazz“ komunikacijos priemonių analizė11
- 2.8. Stebėjimo rezultatai11
- IŠVADOS13
- SIŪLYMAI14
- LITERATŪRA15
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 14, 2015
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 15 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų