„Pizza Jazz“ marketingo tyrimas

15 psl. / 2120 žod.

Ištrauka

Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos, valstybės valdymo įstaigos ar net religinės bendruomenės. Daugelis žmonių, spręsdami ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge. Būtent todėl marketingo žinios yra svarbios ne tik tiems, kurie marketingą vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį. Taigi, marketingas – tai sugebėjimas pateikti vartotojui paklausią prekę, paslaugą, teisingai nustatyti kainą, tinkamai parinkti realizavimo kanalus, organizuoti reklamą.Tyrimo objektas – „Pizza Jazz“ restoranas įsikūręs Marijampolėje.Problema: Sumažėjęs klientų srautas.Tyrimo tikslas: Išanalizuoti „Pizza Jazz“ restorano paslaugų marketingo komplekso elementus. Tyrimo uždaviniai:1. Išanalizuoti „Pizza Jazz“ restorano teikiamas paslaugas.2. Išanalizuoti restorano aplinką bei vietos prieinamumą.3. Išsiaiškinti restorano rėmimo kompleksą.4. Pateikti restorano „Pizza Jazz“ paslaugų marketingo tobulinimo galimybes.Tyrimo metodas:1. Mokslinis stebėjimas.2. Antrinių duomenų analizė.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. RESTORANO „PIZZA JAZZ“ PRISTATYMAS4
  • 2. TYRIMO METODIKA5
  • 2.1. „Pizza Jazz“ teikiamų paslaugų klasifikacija ir pasiūlos analizė6
  • 2.2. „Pizza Jazz“ personalo charakteristika7
  • 2.3. „Pizza Jazz“ paslaugų vartotojų charakteristika7
  • 2.4. „Pizza Jazz“ teikiamų paslaugų procesas8
  • 2.5. „Pizza Jazz“ prieinamumo ir vietos veiksniai9
  • 2.6. „Pizza Jazz“ paslaugų kainų ir nuolaidų sistemos analizė10
  • 2.7. „Pizza Jazz“ komunikacijos priemonių analizė11
  • 2.8. Stebėjimo rezultatai11
  • IŠVADOS13
  • SIŪLYMAI14
  • LITERATŪRA15

Reziumė

Autorius
sliekas
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 14, 2015
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

AB "Kaišiadorių paukštynas" marketingo tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. guoba
Marketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimasir interpretavimas.Marketingo tyrimų svarbiausioji funkcija yra teikti marketingo sprendimų priėmimui reikalingą informaciją.Atliekant marketingo...

Marketingo strategija ir planavimas

Rinkodara Referatas 2016 m. eklektika
Sparčiai besikeičiančioje ir dinamiškoje XXI amžiaus aplinkoje sąvokos marketingas ir marketingo strategija yra plačiai paplitusios. Greitai kintančioje aplinkoje, susiduriant su nuožmia konkurencija įmonės,...

UAB "Norfos mažmena" marketingo veiklos analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. migdolas
Išsami UAB "Norfos mažmena" marketingo veiklos analizė. Turinys susideda iš įvado, charakteristikos, marketingo aplinkos, rinkos segmentavimo, produktų analizės, rėmimo, išvadų.

Marketingo strategijų ypatumai

Rinkodara Referatas 2011 m. daiva_pirmūnė
Formuojantis rinkos ekonomikai Lietuvoje, labai svarbu plėtoti verslą ir ieškoti rinkos jo gaminiams ir paslaugoms. Vartotojų poreikiai tampa organizacijų veiklos orientyru sėkmingai įgyvendinant...