„TREJOS GIRNOS“ ekologiškos duonos linijos marketingo komplekso analizė ir tobulinimas

19 psl. / 4654 žod.

Ištrauka

„Trejos girnos“ ekologiška duonos produktų linija priklauso UAB „Plungės duonos kepiniai“ kepyklai, kuri savo veiklą pradėjo 1951 m. Nuo 1997 m. kepyklą įsigijo „Vičiūnų grupės“ koncernas, įmonė investavo dideles lėšas į naujus įregimus, išplėtė asortimentą, pagerino produktų kokybę. Šios investicijos kepyklai padėjo pasiekti svarbius pasiekimus, buvo sukurta receptūra pirmajai ekologiškai duonai. UAB „Plungės duonos kepiniai“ didžiuojasi ekologiškų produktų grupe ir yra viena didžiausių ekologiškų grūdų perdirbėjų Lietuvoje. 2003 m. UAB „Plungės duona“ suteiktas VŠĮ „Ekoagros“ sertifikatas, suteikiantis teisę gaminti ir produktus ženklinti kaip ekologiškus. „Trejos girnos“ ekologiška duonos produktų linija yra remiama Europos sąjungos lėšomis, kurios padeda bendrai informuoti vartotoją apie tokios duonos buvimą, bet ne apie patį prekės ženklą.


Turinys

  • „Trejos girnos“ ekologiška duonos linija3
  • 1.1. „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos makro aplinkos analizė4
  • 1.2. „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos mikro aplinkos analizė6
  • 2.1. Prekė (1P)8
  • 2.2. Kaina (2P)10
  • 2.3. Paskirstymas (3P)11
  • 2.4. Rėmimas (4P)12
  • 3. „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos SWOT (SSGG) analizė14
  • Pasiūlymai „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos marketingo komplekso tobulinimui16
  • Literatūra18

Reziumė

Autorius
filomele
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.51
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 16, 2018
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
19 psl.

Susiję darbai

UAB „X“ marketingo veikos analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. latentine
Rašto darbe nagrinėjamai mikro/makro aplinkų įtaka bendrovių veiklai, apibūdinami marketingo komplekso elementai, analizuojama bendrovės marketingo veikla.