Įvaizdžio formavimo tyrimas

25 psl. / 11245 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Pastaruoju metu ir mūsų šalyje jau niekas neabejoja, kad vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių visuomenės požiūrį į konkrečią instituciją, jos ekonominę sėkmę, yra įmonės įvaizdis. Vis didėjanti kova rinkoje vyksta ne tik tarp paslaugų ir įmonių, bet ir tarp jų įvaizdžių. Kiekvienai įmonei labai svarbu formuoti tokį savo įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių, svarbų vaidmenį vaidins įmonės įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos specialistų rekomendacijos ir patarimai.

Darbo tikslas – atskleisti įvaizdžio formavimo specialistų teikiamų paslaugų perspektyvas Lietuvoje.

Darbo uždaviniai:

  1. Išnagrinėti įvaizdžio formavimo teorinius aspektus;
  2. Aprašyti darbe naudotus tyrimo metodus, bei tyrimo eigą;
  3. Apibendrinti įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų poreikio internetinės apklausos rezultatus;
  4. Atskleisti įvaizdžio formavimo specialistų teikiamų paslaugų perspektyvas Lietuvoje.

Darbo metodai: atliekant teorines įvaizdžio paslaugų studijas naudota mokslinės literatūros analizė ir sintezė. Tiriant įvaizdžio poreikio praktinius klausimus atlikta internetinė apklausa, naudotos palyginamosios analizės bei sisteminimo būdai.

Darbo struktūra:

Pirmoje dalyje išnagrinėti įvaizdžio teoriniai aspektai: atskleista įvaizdžio samprata, įvaizdžio formavimo reikšmė bei jo elementai. Paaiškėjo, kad įvaizdis tiek organizacijos, tiek atskiro asmens atveju yra labai svarbus, kuris iš dalies gali lemti veiklos sėkmę.

Antroje dalyje aprašyti darbe taikyti mokslinės literatūros analizės ir sintezės metodai, taip pat atliktos internetinės apklausos bei jos rezultatų palyginamosios analizės bei sisteminimo metodai.

Trečioje dalyje aptarti tyrime naudotos internetinės apklausos rezultatai, palygintos mokslinės literatūros autorių tyrimų išvados su respondentų atsakymų rezultatais, kurie atskleidė, jog mokslininkų išvados sutinkta su respondentų pateikta nuomone tiek apie įvaizdį, tiek apie jo svarbą ir būtinumą.

Ketvirtoje darbo dalyje atskleistos įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvos Lietuvoje. Kuo toliau, tuo įvaizdžio specialistų paslaugos populiarės, jų paklausa didės, nes tokiomis konkurencijos sąlygomis organizacijos vis labiau suinteresuotos išlaikyti gerą įvaizdį.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. ĮVAIZDŽIO TEORINIAI ASPEKTAI5
  • 1.1. Įvaizdžio sąvokos apibrėžimas5
  • 1.2. Įvaizdžio formavimas ir jo reikšmė5
  • 1.3. Organizacijos įvaizdžio elementai10
  • 2. TYRIMO METODIKA IR ORGANIZAVIMAS13
  • 2.1. Tyrimo metodika13
  • 2.2. Tyrimo etapai14
  • 3. ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO SPECIALISTŲ PASLAUGŲ POREIKIO TYRIMO REZULTATAI15
  • 4. ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO SPECIALISTŲ PASLAUGŲ PERSPEKTYVOS21
  • 4.1. Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų tendencijų vertinimas21
  • 4.2. Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvų Lietuvoje numatymas22
  • LITERATŪRA24

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€10.20
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 5, 2016
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
25 psl.

Susiję darbai

Parduotuvės “Top shop” įvaizdžio tyrimas

Rinkodara Referatas 2012 m. dovilecer
Lankymasis įvairaus tipo parduotuvėse yra neatsiejama kiekvieno iš mūsų gyvenimo dalis. Jose apsilankome kone kiekvieną dieną, atsižvelgdami į savo poreikius, norus bei skonį....

Slapto pirkėjo tyrimas UAB "Maxima"

Rinkodara Tyrimas 2012 m. sypsenele
Viskas prasidėjo JAV, kai bankų ir mažmeninės prekybos savininkai pastebėjo, jog jų darbuotojai vagia įmonės turtą. Bandydami apsisaugoti, jie pradėjo naudotis samdytų pirkėjų...

Vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais –...

Įmonės įvaizdžio formavimas darbuotojų požiūriu

Rinkodara Kursinis darbas 2018 m. lavex123
Kursiniame darbe nagrinėjamas darbuotojų požiūris į UAB „Narjanta“ formuojamą įvaizdį. Todėl kursinio darbo tyrimo tikslas – nustatyti darbuotojų požiūrį į UAB „Narjanta“ formuojamą...

UAB ,,Maxima‘‘ įvaizdžio formavimas

Rinkodara Kursinis darbas 2017 m. lukas2256
Darbo aktualumas. Organizacijų įvaizdis yra neatsiejamas nuo kokybiško paslaugų tiekimo ir konkurencinio pranašumo. Organizacijų įvaizdžiu ir jo svarba susidomėta dar praėjusiame...