Įmonės įvaizdžio formavimas darbuotojų požiūriu

33 psl. / 6968 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiandieniniame verslo pasaulyje tarp organizacijų vyksta arši konkurencinė kova. Taip yra dėl nuolat kintančios rinkos, kuri dažnai papildoma naujomis paslaugomis bei produktais ir, žinoma, dėl besikeičiančių vartotojų poreikių. Norint pritraukti paslaugos ar prekės vartotojus vis daugiau dėmesio organizacijos skiria įvaizdžio formavimui. R. Vaitkutė – Baltušienė (2007) savo moksliniame darbe teigia, kad įvaizdis įmonei padeda pasiekti stabilią verslo sėkmę, padeda pritraukti klientus ir parnerius bei skatina pardavimus. Dažniausiai įvaizdžio kūrimas yra ilgas ir nemažai išteklių reikalaujantis procesas, kuriame dalyvauja ir mato, kokį poveikį įmonei daro formuojamas įvaizdis, ne tik organizacijų vadovai, bet ir darbuotojai. Todėl, analizuojamas įmonės įvaizdis darbuotojų požiūriu gali atskleisti įvaizdžio formavime daromas klaidas, spragas, tobulėjimo galimybes.

Tyrimo problema. Kursinio darbo temos problema yra formuluojama klausimu: Kaip UAB „Narjanta“ darbuotojai vertina šios įmonės įvaizdį? Šiuo probleminiu klausimu siekiama išsiaiškinti UAB „Narjanta“ darbuotojų požiūrį į bendrovės formuojamą įvaizdį, jo svarbą ir formuojamo įvaizdžio efektyvumą.

Tyrimo objektas. Darbuotojų požiūris į UAB „Narjanta“ formuojamą įvaizdį.

Tyrimo tikslas. Nustatyti UAB „Narjanta“ įvaizdžio formavimą darbuotojų požiūriu.


Turinys

  • LENTELIŲ SĄRAŠAS3
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS4
  • SANTRAUKA5
  • ĮVADAS6
  • 1. ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO TEORINIAI ASPEKTAI7
  • 1.1. Organizacijos įvaizdžio samprata7
  • 1.2. Įvaizdžio formavimo procesas ir jo svarba organizacijai8
  • 1.3. Įvaizdžių tipai ir struktūra10
  • 1.3.1. Organizacijų įvaizdžio tipai10
  • 1.3.2. Organizacijų įvaizdžio struktūra13
  • 2. UAB „NARJANTA“ ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO DARBUOTOJŲ POŽIŪRIU ANALIZĖ15
  • 2.1. Empirinio tyrimo metodologija15
  • 2.2. UAB „Narjanta“ charakteristika16
  • 2.3. UAB „Narjanta“ įvaizdžio formavimo darbuotojų požiūriu analizė18
  • IŠVADOS24
  • REKOMENDACIJOS25
  • BIBLIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS26
  • PRIEDAI28
  • 1 priedas29
  • 2 priedas30
  • 3 priedas31
  • 4 priedas32

Reziumė

Autorius
lavex123
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 2, 2020
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
33 psl.

Susiję darbai

Įvaizdžio formavimo tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2014 m. rasa13
Darbo tikslas. Ištirti įvaizdžio formavimą apklausiant specialistus. Darbo uždaviniai: aptarti ivaizdio teorinius aspektus; pateikti tyrimo metodiką; attlikti tyrima ir pasiūlymus.

UAB "Tavo pica" įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2017 m. vikuteeo
Rinkodara – mokslinėse literatūrose apibūdinama, kaip poreikių nustatymo ir jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, kuris padeda pasiekti individo ar organizacijos...

UAB ,,Maxima‘‘ įvaizdžio formavimas

Rinkodara Kursinis darbas 2017 m. lukas2256
Darbo aktualumas. Organizacijų įvaizdis yra neatsiejamas nuo kokybiško paslaugų tiekimo ir konkurencinio pranašumo. Organizacijų įvaizdžiu ir jo svarba susidomėta dar praėjusiame...