UAB ,,Maxima‘‘ įvaizdžio formavimas
Ištrauka
Darbo aktualumas. Organizacijų įvaizdis yra neatsiejamas nuo kokybiško paslaugų tiekimo ir konkurencinio pranašumo.
Organizacijų įvaizdžiu ir jo svarba susidomėta dar praėjusiame amžiuje. Maždaug nuo 1959 m. pasaulio mokslinėje literatūroje pradėta diskutuoti organizacijų įvaizdžio kūrimo ir valdymo temomis (Lakačauskaitė, 2012). Nuo to meto organizacijų įvaizdis susilaukia vis didesnio mokslininkų dėmesio, o organzacijos vis daugiau dėmesio skiria įvaizdžio gerinimui.
Gerai suformuotas ir aiškiai suprantamas organizacijos įvaizdis, žinomas ir atpažįstamas organizacijos pavadinimas lemia vartotojų palankumą, pasitikėjimą, o tai turi reikšmės įvertinimams bei pasirinkimui naudotis organizacijos teikiamomis paslaugomis (Mikailienės, 2008). Palankus įvaizdis yra bene kiekvienos organizacijos tikslas, siekiamybė, kuri sukeltų vartotojams tik teigiamas emocijas ir nulemtų organizacijai naudingą pasirinkimą (Mikelionytė, 2007).
Kiekvienai organizacijai itin svarbu, kokį įvaizdį ji yra su(si)kūrusi visuomenėje, nes tai vienas svarbiausių konkurencinių pranašumų. Įvaizdis padeda tapti pranašesniems prieš konkurentus ir suteikia išskirtinumą santykiuose su įvairiomis įtakos grupėmis. Tad esama įvairių strategijų geram įvaizdžiui susikurti, kadangi tai padeda pasiekti stabilią, ilgalaikę verslo sėkmę, pritraukti naujus klientus, partnerius, skatina pardavimą, didina jo apimtį, didina galimybę pasinaudoti išoriniais finansavimo šaltiniais, kokybiškais organizacijai būtinais ištekliais ir tokiu būdu sąlygoja jos dinamišką raidą bei plėtrą (Nalivaiko, 2015). Taigi organizacijos įvaizdis – tai reiškinys, kurio pagrindą sudaro idėjų (kas yra organizacija, ką ji daro ir kaip ji tai daro) perdavimas gavėjams organizacijos komunikacijos proceso metu (Lakačauskaitė, 2012). Taigi būtent įvaizdis dažnai lemia, kaip vartotojas suvokia įmonės paslaugų kokybę, darbo našumą, elgesį su klientais.
Prekybos centras Maxima yra vienas didžiausių bei ilgiausiai Lietuvoje veikiančių prekybos centrų. Todėl, kuo didesnė įmonė, tuo daugiau klientų ji turi, todėl ir didelis klientų kiekis lemia skirtingą įvaizdžio vertinimą bei suvokimą.
Darbo tyrimo objektas – prekybos centro Maxima įvaizdis.
Darbo tyrimo tikslas– ištirti prekybos centro „Maxima įvaizdį ir jo gerinimo galimybes pirkėjų požiūriu.
Situacijos tyrimo logika. Prieš siekiant įvertinti prekybos centro Maxima įvaizdį ir jo gerinimo galimybes, pirmiausiai buvo parengta tyrimo strategija – metodologija. Remiantis jos principais buvo pasirinktas tyrimo tipas bei instrumentas. Rezultatų analizėje, siekiant įvertinti, kaip respondentai vertina prekybos centro Maxima įvaizdį buvo atlikta susisteminta tyrimo duomenų
Turinys
- TURINYS
- SANTRAUKA3
- ĮVADAS.4
- Tyrimo pristatymas.6
- Tyrimo rezultatų pristatymas.7
- Tyrimo apibendrinimas.18
- IŠVADOS.21
- LITERATŪRA22
- PRIEDAI.23
Literatūros sąrašas
- Kardelis K. Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. Kaunas: Judex, 2002
- Lakačauskaitė S. 2012. Organizacijos komunikacija: įvaizdžio formavimas semiotinės komunikacijos būdu. Vilnius.
- Mikailienė R., 2008, Viešieji ryšiai ir muziejaus įvaizdžio formavimas. XXI amžiaus muziejininkų kompetencijos ir gebėjimų ugdymas. peržiūrėta: 2015, sausio 14,
- Mikelionytė, A. Organizacijų įvaizdžio tipai ir jų lyginamosios savybės. Vilnius, 2015
- Nalivaiko G. Kultūros produkto įtaka verslo organizacijos įvaizdžiui. Vilnius, 2015
- Pranulis V.P., Dikčius V. Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika. Vilnius: Vilniaus universiteto biblioteka, 2012
Reziumė
- Autorius
- lukas2256
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.56
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 5, 2022
- Publikuotas
- 2017 m.
- Apimtis
- 36 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų