Įvaizdžio pakeitimo įtaka „Benu“ vaistinių tinklo veiklai
Ištrauka
Vaistai – pagrindinė šiuolaikinio gydymo priemonė. Įvairūs atlikti rinkos tyrimai rodo, kad vaistų rinka vis auga ir žadamas tolesnis jos augimas. Išsivysčiusių šalių vyriausybės siekia patenkinti gyventojų sveikatos priežiūris poreikius ir reguliuoti vaistų kainas, kad šios būtų prieinamos vartotojams bei vaistinių veiklą. Nepaisant to, gyventojų išlaidos sveikatos priežiūrai ir vaistams vis auga. Vaistų rinkoje skirtingos grupės, siekia skirtingų tikslų. Gamintojai, didmenininkai bei mažmenininkai siekia padidinti savo užimamą rinkos dalį ir uždirbti pleną, valstybė siekia reguliuoti vaistinių veiklą, o vartotojai nori turėti galimybę įsigyti reikiamų vaistų preinamomis kainomis.Pastaruoju Lietuvoje pastebima tendencija, kad didmeninės vaistų platinimo įmonės įkuria vaistinių tinklai, arba atvirkščiai vaistinių tinklai sukuria didmenines vaistų platinimo bendroves, dėl šios priežasties nyksta pavienės vaistinės. Lietuvoje vaistinių bei vaistinių tinklų yra tikrai daug, jų vykdoma veikla panaši, tačiau užimama rinkos dalis, vaistų kainos skiriasi. Praėjusiais metais vienas iš tokių vaistinių tinklų - „Šeimos vaistinė“ pakeitė savo vardą ir tapo „Benu“ vaistine. Taigi, šiame darbe nagrinėjama „Benu“ vaistinių tinklo veikla, marketingo aplinka, naujo įvaizdžio įtaka vaistinių tinklui.Tyrimo objektas – „Benu“ vaistinėsTyrimo tikslas – Išanalizuoti kokią įtaką „Benu“ vaistinių tinklo veiklai turi pakeistas pavadinimasTyrimo uždaviniai:• Išanalizuoti vaistų rinką;• Atlikti marketingo išorinės bei vidinės aplinkos analizes;• Identifikuoti problemines „Benu“ veiklos sritis;• Nustatyti marketingo problemą;• Pateikti darbo išvadas.
Turinys
- Įvadas3
- 1 UAB „Tamro“ pristatymas4
- 2 „Benu“ vaistinės situacijos analizė6
- 2.1 „Benu“ vaistinių marketingo aplinkos ir rinkos analizė6
- 2.2 „Benu“ vaistinių marketingo komplekso elementų analizė12
- 2.3 Probleminių „Benu“ vaistinių marketingo veiklos sričių identifikavimas15
- Išvados16
- Literatūra17
- Priedai18
- 1 priedas “Benu” konkurentų palyginimas18
- 2 priedas Kainų ir nuolaidų palyginimas vaistinėse 2013 m.vasario mėn.19
- 3priedas Kainų ir nuolaidų palyginimas vaistinėse 2013 m. kovo mėn.21
- 4priedas Parduodamų vaistų dalys rinkoje. 2012 m.22
- 5 priedas Maksimalūs vaistų antkainiai23
- 6 priedas “Benu” naudojamos marketingo komunikacijos24
- 7 priedas „Benu“ prekės ženklo maisto papildai26
Reziumė
- Autorius
- simstag
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €3.50
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 8, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 27 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų