AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Ištrauka
Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir pardavimu didmeninės ir mažmeninės prekybos tinkle. AB „Audimas“ – tai didžiausia Lietuvoje sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamintoja. Tradicijas ir šiuolaikines tendencijas sugebanti derinti bendrovė susilaukia palankaus įvertinimo Lietuvoje ir Europoje. AB „Audimas, gamindamas ir parduodamas proto ir laisvalaikio aprangos prekes, Lietuvos rinkoje susiduria su stipria konkurencija. Intensyvi konkurencija reikalauja esminių veiksmų, valdant prekių ženklus. Tai ypač aktualu ir AB „Audimas“. Kad įmonės prekės ženklas stiprus prekės ženklas turi turėti turtingą ir aiškų identitetą. Įvaizdis turi perteikti prekės ženklo koncepciją su realia patirtimi, atitinkančia prekės ženklo supratimą. Dabartinis vartotojas ieško ir nori patirti unikalaus ir ypatingo, susijusio su prekės ženklu. Prekės ženklo įvaizdžio neatitikimas vartotojo lūkesčiams suteikia progą veikti konkurentams, todėl labai svarbu nuolat stiprinti prekės ženklo įvaizdį ir taip stiprinti prekės ženklo įvaizdį aštrios konkurencijos sąlygomis.
Darbo objektas – AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje stiprinimo sprendimai.Darbo tikslas – empiriškai nustatyti AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdį Lietuvos rinkoje bei pateikti siūlymus įvaizdžio stiprinimuiDarbo uždaviniai:1. Atlikti AB „AUDIMAS“ veiklos analizę.2. Pristatyti AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje empirinio tyrimo metodologines nuostatas, atlikti tyrimą ir pateikti jo rezultatų analizę.3. Apibendrinti AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio tyrimo rezultatus bei nustatyti AUDIMAS prekės ženklo įvaizdį Lietuvos rinkoje.4. Pateikti siūlymus AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje pozicijų stiprinimui.
Turinys
- ĮVADAS2
- 1. AB „AUDIMAS“ veiklos analizė3
- 2. AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje empirinis tyrimas8
- 2.1. Tyrimo metodika……………………………………………………………………8
- 2.2. Kokybinio tyrimo projektavimas, eiga ir rezultatai……………………………….10
- 2.3. Kiekybinio tyrimo projektavimas, eiga ir rezultatai………………………………14
- 3. AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo esamo įvaizdžio Lietuvos rinkoje nustatymas27
- 4. AB „AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje stiprinimo sprendimai32
- IŠVADOS34
- LITERATŪRA37
- PRIEDAI38
Reziumė
- Autorius
- klebonas
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €9.90
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 10, 2014
- Publikuotas
- 2008 m.
- Apimtis
- 40 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų