X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu
Ištrauka
Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas neišvengiamai susiję su reklaminės veiklos vystymu ir plėtojimu. Ilgą laiką Lietuvoje objektyvių sąlygų reklamai vystytis nebuvo. Pirmiausia, vyravo deformuoti ekonominiai santykiai: pagrindinė produktų masė buvo realizuojama remiantis ilgalaikiais planais, iš anksto nustatytam vartotojui. Antra, reklama buvo laikoma ne tiek komercine, kiek ideologine veikla, o tai stabdė tiek jos teoriniu pagrindu, tiek metodikos formavimąsi. Galiausiai, reklamos specialistai iki šiol nebuvo ruošiami.
Kiekvienas žmogus susiduria su reklama. Ji būna įvairiausių formų: per televiziją, radiją, spaudoje. Reklama yra tiesiog mūsų gyvenimo dalis, ir kiekvienas vartotojas turi tvirtą nuomonę apie reklamos poveikį prekių ar paslaugų įsigijimui.
Darbo objektas – reklamos priemonės.
Darbo tikslas – išsiaiškinti reklamos daromą įtaką vartotojams.
Baigiamojo darbo tikslui pasiekti iškeliami šie uždaviniai:
- Atskleisti reklamos esmę, jos savybes ir funkcijas;
- Išnagrinėti reklamos priemonių rūšis.
- Atlikti įmonės X reklamos priemonių įtakos vartotojams tyrimą.
Darbo metodai:
- mokslinė literatūros ir įmonės duomenų analizė;
- anketinė apklausa..
Darbo praktinė reikšmė – įmonė, susipažinusi su pateikta informacija apie reklamos įtaką vartotojams ir apklausos duomenis, galės ją pritaikyti ir naudoti pasirinkdama efektyviausias reklamos priemones.
Darbo temoje pasirinktas įmonės X pavadinimas bei tikrasis įmonės pavadinimas nenaudojamas darbe, kadangi įmonė nesutiko atskleisti savo pavadimo viešai.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. REKLAMOS ESMĖ IR REIKŠMĖ7
- 1.2. Reklamos funkcijos ir vaidmenys9
- 1.3. Reklamos priemonės11
- 1.3.2. Radijo reklama15
- 1.3.3. Televizijos reklama16
- 1.3.4. Lauko reklama16
- 1.3.5. Internetinė reklama19
- 1.4. Reklamos rengimo taisyklės ir reikalavimai21
- 1.5 Reklama Lietuvos rinkoje21
- 2. X ĮMONĖS REKLAMOS PRIEMONĖS23
- 2.1. Bendrovės apibūdinimas23
- 2.2 Bendrovės taikomų reklamos priemonių analizė24
- 2.3. X įmonės reklamos priemonių įtakos vartotojams tyrimas28
- 2.3.1. Tyrimo metodologiniai principai28
- 2.3.2. Tyrimo duomenų analizė29
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI36
- LITERATŪRA37
- SANTRAUKA38
- PRIEDAI39
Reziumė
- Autorius
- dalia123
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €8.76
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 10, 2016
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 38 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų