X imonės reklamos priemonių vertinimas vartotojų požiūriu

38 psl. / 8000 žod.

Ištrauka

Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas neišvengiamai susiję su reklaminės veiklos vystymu ir plėtojimu. Ilgą laiką Lietuvoje objektyvių sąlygų reklamai vystytis nebuvo. Pirmiausia, vyravo deformuoti ekonominiai santykiai: pagrindinė produktų masė buvo realizuojama remiantis ilgalaikiais planais, iš anksto nustatytam vartotojui. Antra, reklama buvo laikoma ne tiek komercine, kiek ideologine veikla, o tai stabdė tiek jos teoriniu pagrindu, tiek metodikos formavimąsi. Galiausiai, reklamos specialistai iki šiol nebuvo ruošiami.

Kiekvienas žmogus susiduria su reklama. Ji būna įvairiausių formų: per televiziją, radiją, spaudoje. Reklama yra tiesiog mūsų gyvenimo dalis, ir kiekvienas vartotojas turi tvirtą nuomonę apie reklamos poveikį prekių ar paslaugų įsigijimui.

Darbo objektas – reklamos priemonės.

Darbo tikslas – išsiaiškinti reklamos daromą įtaką vartotojams.

Baigiamojo darbo tikslui pasiekti iškeliami šie uždaviniai:

  • Atskleisti reklamos esmę, jos savybes ir funkcijas;
  • Išnagrinėti reklamos priemonių rūšis.
  • Atlikti įmonės X reklamos priemonių įtakos vartotojams tyrimą.

Darbo metodai:

  • mokslinė literatūros ir įmonės duomenų analizė;
  • anketinė apklausa..

Darbo praktinė reikšmė – įmonė, susipažinusi su pateikta informacija apie reklamos įtaką vartotojams ir apklausos duomenis, galės ją pritaikyti ir naudoti pasirinkdama efektyviausias reklamos priemones.

Darbo temoje pasirinktas įmonės X pavadinimas bei tikrasis įmonės pavadinimas nenaudojamas darbe, kadangi įmonė nesutiko atskleisti savo pavadimo viešai.


Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. REKLAMOS ESMĖ IR REIKŠMĖ7
  • 1.2. Reklamos funkcijos ir vaidmenys9
  • 1.3. Reklamos priemonės11
  • 1.3.2. Radijo reklama15
  • 1.3.3. Televizijos reklama16
  • 1.3.4. Lauko reklama16
  • 1.3.5. Internetinė reklama19
  • 1.4. Reklamos rengimo taisyklės ir reikalavimai21
  • 1.5 Reklama Lietuvos rinkoje21
  • 2. X ĮMONĖS REKLAMOS PRIEMONĖS23
  • 2.1. Bendrovės apibūdinimas23
  • 2.2 Bendrovės taikomų reklamos priemonių analizė24
  • 2.3. X įmonės reklamos priemonių įtakos vartotojams tyrimas28
  • 2.3.1. Tyrimo metodologiniai principai28
  • 2.3.2. Tyrimo duomenų analizė29
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI36
  • LITERATŪRA37
  • SANTRAUKA38
  • PRIEDAI39

Reziumė

Autorius
dalia123
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.76
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 10, 2016
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
38 psl.

Susiję darbai

Vartotojų požiūris į "X" prekę

Rinkodara Referatas 2012 m. dovile1990
Kitaip nei daugelis kitų teorijų, rinkodara negimė mokslininkų kabinetuose. Vartotojų gamybos, rinkos santykių apibendrinimas, patirties kaupimas tapo pirmais rinkodaros šaltiniais. Ne iš karto...