Vartotojų pasitenkinimo svetingumo organizacijose vertinimas

37 psl. / 7845 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Visame pasaulyje žmonės keliauja dėl pagrindinių priežasčių – aplankyti kitą šalį ir susipažinti su jiems svetima kultūra, aplankyti gimines, pailsėti per atostogas arba keliauja darbo/asmeniais reikalais. Kiekvienas keliaujantysis dažniausiai neturi kur apsistoti, todėl tenka pasirinkti apgyvendinimo įstaigą, atsižvelgiant į asmeninius lūkesčius bei finansines galimybes.

Anot I. Svetikienės (10, p.211, 212), svetingumas yra pagrindinė turizmo produkto vartojiškoji savybė, kuri teikiant apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas klientams, padeda pajusti, kad jie yra vertinami, gerbiami ir nuolat laukiami. Tai veiksnys, kuris įtakoja svetingumo paslaugas teikiančių organizacijų populiarumą ir sėkmę versle.

Kadangi svetingumo paslaugas teikiančių organizacijų visame pasaulyje yra nemažai ir jų skaičius vis didėja, todėl normalu, kad didėjant konkurencijai, klientas tampa asmeniu, kurio pasitenkinimas svetingumo paslaugas teikiančiomis organizacijomis daro didelę įtaką. Dažnai internetinėje erdvėje klientas turi galimybę įvertinti jam suteiktas paslaugas balų skalėje ir aprašyti asmeninę patirtį bei įspūdžius. Apgyvendinimo paslaugas teikiančioms organizacijoms, jų klientai yra gyvas variklis, kuris skatina tobulinti siūlomas paslaugas ir neatsilikti nuo konkurentų. Dėl nuolatos keliamos kartelės, vartotojų įnoringumo, net ir vidutinės klasės apgyvendinimo įstaigos yra spaudžiamos mažinti skirtumą tarp aukščiausios klasės apgyvendinimo įstaigų.

Šiuolaikinės nuolatos besivystančios technologijos sudaro galimybę maksimaliai informuoti potencialų klientą apie siūlomas paslaugas, kurių jis negali pamatyti gyvai, esant kitoje šalyje. Socialinių tinklų ir internetinių katalogų pagalba, vartotojas susikuria pirmąjį išankstinį įspūdį apie organizaciją, todėl galima teigti, kad taip užmezgamas tam tikras santykis su klientu. Vartotojų patirties įtaka pasitenkinimui suteikta paslauga pirmiausia priklauso nuo organizacijos pažadėtų paslaugų ypatybių ir tikslinių organizacijos klientų standartų, kurie susiformuoja iš ankstesnių patirčių – tai, ką organizacijos siūlo ir ką klientas, pasinaudojęs tos pačios rūšies organizacijų paslaugomis gauna. Taigi tuo remiantis, pagrindinė darbo problema – kaip pagerinti vartotojų patirtį apgyvendinimo sektoriuje?

Darbo objektas: Vartotojų patirties formavimas svetingumo organizacijoje

Darbo tikslas: Įvertinti vartotojų patirtį

Darbo uždaviniai:

  1. Teorijos analizės pagrindu suformuoti svetingumo organizacijai vartotojų patirties gerinimo modelį

  2. Atlikus anketinę apklausą, ištirti vartotojų patirtį apgyvendinimo sektoriuje

  3. Atlikus praktinį tyrimą, išanalizuoti gautus duomenis ir pateikti rekomendacijas svetingumo organizacijai vartotojų patirties gerinimui

Darbo struktūra:

  • Pirmoje darbo dalyje yra pateikiama teorinė literatūros šaltinių analizė, kurioje yra aptariami ir palyginami skirtingi bei papildantys autorių požiūriai į vartotojų pasitenkinimą. Pagal šaltinių autorius ir jų atliktus tyrimus, pateikiami būdai įvertinti vartotojų pasitenkinimą.

  • Antroje darbo dalyje yra atliekama anketinė apklausa, norint išsiaiškinti svetingumo paslaugomis besinaudojančių vartotojų patirtį.

  • Trečioje darbo dalyje, atlikus teorinę ir praktinę analizes, svetingumo organizacijai pateikiami būdai pagerinti vartotojų pasitenkinimą.

Darbo metodai:

  • Mokslinės literatūros analizė

  • Apklausa (anketinė)


Turinys

  • Turinys
  •  
  •  
  • Santrauka1
  • Abstract2
  • ĮVADAS3
  • 1 DALIS. VARTOTOJŲ PATIRTIES SVETINGUMO ORGANIZACIJOJE VERTINIMO TEORINIAI ASPEKTAI4
  • 1.1 Vartotojų patirties samprata6
  •     1.2 Vartotojų patirties (valdymas, formavimas, vartotojų patirčiai įtaką darantys veiksniai) apgyvendinimo sektoriuje7
  • 2 DALIS. VARTOTOJŲ PATIRTIES SVETINGUMO ORGANIZACIJOJE ANALIZĖ IR PASITENKINIMO GERINIMO GALIMYBĖS………………………………………………18
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS………………………………………………………………32
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS……………………………………………………………………….34
  • PRIEDAI…………………………………………………………………………………………35

Literatūros sąrašas


  1. (Wang, 1999). The outcome of tourism and hospitality prod-uct or service consumption is mostly psychological in nature and involves a variety of experiences that other few sectors can provide (Pine and Gilmore, 1998)

  2. Lewis B.R. and McCann P., Service failure and recovery: Evidence from the hotel industry, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 16(1), 6-17 (2004)

  3. Research Journal of Management Sciences Vol. 2(11), 16-24, November (2013)“ temoje „The Influence of Perceived Service Failure Recovery Strategies on Customer Satisfaction and loyalty in Hotels“

  4. Bitner M., Booms B. and Tetreault M., The service encounter: Diagnosing favorable and unfavorable incidents. Journal of Marketing, 54(1), 71-84 (1990).

  5. (Gordon H., and Terrence J., Waiting for service: The effectiveness of recovery strategies, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 11(1), 6 -15 (1999)

  6. (Johnston R., Linking complaint management to profit, International Journal of Service Industry Management, 12(1), 2001).

  7. [European Journal of Tourism Hospitality and Recreation] A case study on service recovery Frontline employees perspectives and the role of empowerment

  8. Assessing the Web Based Destination Marketing Activities A Relationship Marketing Perspective

  9. Improving Your Hotel's Guest Experience

  10. Marketing the Leisure Experience to Baby Boomers and Older Tourists

  11. The Marketing of Hospitality and Leisure Experiences

  12. Understanding-service-experience-and-its-impa_2015_International-Journal-of-

  13. Antecedents-of-loyalty-toward-rural-hospitality-ent_2013_International-Journal

  14. Commercial-hospitality-in-restaurants-and-tourist-ac_2011_International-Journal

  15. Customer-value-in-the-hotel-industry--What-manag_2008_International-Journal-

  16. Ensuring-positive-feedback--Factors-that-influence-customer-s_2015_Tourism-Management

  17. Improving-consumer-commitment-through-the-integratio_2016_International-Jour

  18. Measuring-the-experience-of-hospitality--Sc_2017_International-Journal-of-Hospitality

  19. The-Effects-of-Service-Performance-of-Hotel-Custome_2015_Procedia---Social-a

  20. Understanding-service-experience-and-its-impa_2015_International-Journal-of-


Reziumė

Autorius
lukas2256
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€10.95
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 5, 2022
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
37 psl.

Susiję darbai