Reklamos metodai ir jų efektyvumas demografiniu požiūriu
Ištrauka
Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus. Reklama apibūdina prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę. Tam, jog ji būtų naudinga ir efektyvi yra kritiškai svarbu pilnai suprasti savo potencialius vartotojus. Jų demografinių duomenų žinojimas leidžia sukurti konkurencingą ir paklausų produktą ar paslaugą bei parengti tinkamą marketingo taktiką. Tyrimo problemą sudaro keli klausimai “Kaip stipriai demografiniai požiūriai įtakoja žmonių nuomonę apie reklamos skleidimo būdus bei pačią reklamą?” ir “Kurie demografiniai požymiai parodo reikšmingą skirtumą žmonių požiūriui renkantis reklamą?”Šis tyrimas aktualus jauniems ir dar nepatyrusiems marketingistams, kurie neturi daug patirties ir bando įvairiausiausiais būdais užakriauti vartotojų širdis. Jie žinos kokios reklamos šiais laikais labiausiai patraukia įvairių amžių, išsilavinimo, religijos bei lyties žmonių akį.
Tyrimo tikslas – Išsiaiškinti demografinių požymių įtaką žmonių nuomonei apie reklamos skleidimo būdus bei jos turinį.Tyrimo objektas – Mūsų atliktos apklausos rezultataiTyrimo dalykas – Žmonių požiūris į reklamos pateikimą bei turinį.
Turinys
- SANTRAUKA3
- ABSTARCT4
- PAGRINDINĖS DARBO SĄVOKOS IR TERMINAI5
- ĮVADAS6
- 1. REKLAMOS METODAI IR JŲ EFEKTYVUMAS DEMOGRAFINIU POŽIŪRIU: TEORINIAI ASPEKTAI
- 1.1. Segmentavimas pagal amžių7
- 1.2. Segmentavimas pagal socialinį statusą8
- 1.3. Segmentavimas pagal lytį11
- 1.4. Segmentavimas pagal gyvenamąją vietą16
- 1.5. Segmentavimas pagal religiją17
- 2. REKLAMOS METODŲ IR JŲ EFEKTYVUMO DEMOGRAFINIU POŽIŪRIU TYRIMAS
- 2.1. Tyrimo metodologijos ir procedūrų aprašymas20
- 2.2. Tyrimo rezultatų pristatymas21
- 2.2.1. Segmentavimo pagal amžių tyrimo rezultatai21
- 2.2.2. Segmentavimo pagal socialinį statusą tyrimo rezultatai29
- 2.2.3. Segmentavimo pagal lytį tyrimo rezultatai30
- 2.2.4. Segmentavimo pagal gyvenamąją vietą tyrimo rezultatai31
- 2.2.5. Segmentavimo pagal religiją rezultatai33
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS35
- LITERATŪROS SĄRAŠAS36
- PRIEDAI38
Reziumė
- Autorius
- nijole40
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 13, 2014
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 52 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų