Reklamos vaidmuo folkloro renginių populiarinimui
Ištrauka
Šiais aktyviais laikais, kai žmonės tarpusavyje bendrauja ne vien gyvai, bet ir virtualiai, naudojant mobiliuosius tinklus, socialinius tinklus ar internetą, reklama yra viena svarbiausių populiarinimo elementų. Nors ir reklama mūsų gyvenimuose yra seniai, bet šiais technologijų kupinais laikais, reklamos poveikis ir populiarumas stipriai išaugo. Jos galime rasti visur ir visokia forma, reklama yra vienas iš faktorių skatinančių pirkti, veikti, važiuoti ar rinktis. Tam net yra skirti atskiri mokslai, kurie moko, kaip sukurti gerą ir veikiančią reklamą, kokia reklama kokią auditoriją veikia ir kaip reklama veikia.
Reklama yra neišvengiama ir reklamuojant folkloro renginius. Kadangi apie reklamą daug kalbama, nes ji viena svarbiausių informacijos skleidimo priemonių, yra daromi tyrimai, kurie padeda suprasti reklamos poreikį, bei būtinumą. Tyrimų apie folkloro renginiams naudojamą reklamą nėra labai daug, arba iš viso nėra, todėl tyrimas kuris bus atliekamas šiame darbe yra labai svarbus. Siekis sužinoti ar folkloro reklama turi įtakos renginių populiarumui yra labai reikšmingas ateities reklamos planams, o taip pat būsimiems folkloro renginiams, bei jų kokybiškam pateikimui visuomenei.
Folkloro renginių, kiekvienais metais vysta tikrai ne vienas, o keli šimtai. Dabar, su šiuolaikine reklama, galima pasiekti ir informuoti žymiai didesnį kiekį žmonių, nei anksčiau, tad labai svarbu, kokio tipo reklama yra efektyviausia ir ar reklamos yra pakankamai.
Darbo problema: Kurie reklamos kanalai yra veiksmingiausi viešinant folkloro renginius?
Darbo objektas: Reklamos poveikis folkloro renginių populiarinimo kontekste ir kaip šį poveikį galima sustiprinti?
Darbo tikslas: Nustatyti ar reklama turi poveikį folkloro renginių populiarumui.
Hipotezė: Folkloro renginių populiarumas priklauso nuo reklamos kiekio ir kokybės.
Darbo uždaviniai:
- Abstrahuoti literatūrinę informaciją apie reklamą ir jos tipus.
- Apibendrinti ir susisteminti folkloro renginius.
- Atlikti apklausą ir išsiaiškinti folkloro atstovų nuomonę apie reklamą.
- Palyginti apklausos rezultatus ir apibendrinti galimus problemos sprendimo būdus.
Darbo tyrimo metodai :
- Teoriniai: literatūros apie reklamą ir jos rūšis analizė.
- Empiriniai: anketinė apklausa.
- Statistiniai: kiekybinis tyrimų rezultatų apdorojimas.
Turinys
- TURINYS2
- ĮVADAS4
- VARTOJAMŲ SĄVOKŲ SĄRAŠAS.6
- 1. REKLAMA — RŪŠIŲ ĮVAIROVĖ IR PRITAIKYMO GALIMYBĖS7
- 1.1. REKLAMOS SĄVOKA.7
- 1.2. ŠIUOLAIKINĖS REKLAMOS RŪŠYS IR ĮVAIROVĖ.8
- 2. FOLKLORO RENGINIAI IR REKLAMA.10
- 2.1. FOLKLORO RENGINIAI — GAUSA, TIPAI IR RŪŠYS.10
- 2.2. REKLAMA NAUDOJAMA FOLKLORO RENGINIŲ POPULIARINIMUI.13
- 3. ANKETINĖ APKLAUSA — REZULTATŲ ABSTRAKCIJA, LYGINIMAS IR ANALAZIVAIMAS.15
- 3.1. EMPIRINIO TYRIMO METODOLOGIJA15
- 3.2.TYRIMO KLAUSIMYNAS16
- 3.3. TYRIMO REZULTATŲ ANALIZĖ18
- 3.4. FOLKLORO REKLAMOS ATEITIES PERSPEKTYVOS.21
- IŠVADOS24
- LITERATŪROS SĄRAŠAS25
Reziumė
- Autorius
- augiux
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.56
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 4, 2020
- Publikuotas
- 2017 m.
- Apimtis
- 25 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų