Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje

16 skaidr.

Ištrauka

Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu.

Reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.


Turinys

  • 16skaidrių

Reziumė

Autorius
audriusm
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 21, 2012
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
16 skaidr.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
aciu

Susiję darbai

Tarptautinės prekybos ypatumai

Rinkodara Referatas 2015 m. alyskutee
Tarptautinė prekyba – pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis įvairiose šalyse tarp pardavėjų, pirkėjų ir tarpininkų. Šiam procesui yra būdingi du pagrindiniai bruožai: •...

Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga

Rinkodara Referatas 2011 m. rasa13
Temos aktualumas. Internetinė prekyba reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius...

"Karūnos" ženklo reklamos kampanija

Rinkodara Referatas 2017 m. lightning
Darbo aktualumas. Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir daugelio ekonominių...

Reklamos analizė. Puma

Rinkodara Referatas 2013 m. sokioholike
Rašto darbas nagrinėja reklamos strategiją, vizualinius, psichologinius sprendimus bei tikslus. Tai išsami analizė, kurioje yra ir privalumai ir trūkumai bei vaizdinė-foto medžiaga. Pasirinkta...

Ledų reklamos kampanija

Rinkodara Referatas rimika
Temos aktualumas. Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį.  Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste...