Klientų aptarnavimo kultūra
10 skaidr.
Ištrauka
Kas lemia įmonės reputaciją?
Įmonės reputaciją lemia - klientų aptarnavimo kultūros plėtojimas - t.y., kaip įmonė susidoroja su visomis kasdieninio darbo smulkmenomis, ar greitai ir mandagiai įmonės personalas reaguoja į klientų vizitus.
Kas yra klietų aptarnavimo kultūra ir kokia jos esmė?
Klientų aptarnavimo kultūra – tai organizacinė kultūra, nukreipta į klientų aptarnavimą, pagrįstą atitinkamomis taisyklėmis ir procedūromis, praktiniais įgūdžiais ir sugebėjimais.
Aptarnavimo kultūros esmė – tenkinti kliento poreikius. Tai turi atsispindėti visos organizacijos veikloje.
Reziumė
- Autorius
- GP
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 3, 2023
- Publikuotas
- 2023 m.
- Apimtis
- 10 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
UAB “X” klientų aptarnavimo tobulinimo galimybės
Vadyba
Diplominis darbas
2014 m.
bor2212
Pardavimo psalaugas teikiančios įmonės klientų aptarnavimo standartas
Vadyba
Referatas
2015 m.
egis144
Aptarnavimo kultūros ypatumai UAB
Vadyba
Praktikos ataskaita
2015 m.
silvija777
Klientų aptarnavimo įgūdžių mokomosios praktikos "X" įmonėje ataskaita
Vadyba
Praktikos ataskaita
2018 m.
karol
AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriaus klientų aptarnavimo tobulinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2017 m.
zitkevic
Olandijos, Kinijos, JAV, Turkijos ir Lenkijos šalių klientų aptarnavimo ypatumai
Vadyba
Referatas
2016 m.
eglute123
Olandijos, Kinijos, JAV, Turkijos, Lenkijos klientų aptarnavimo ypatumai
Vadyba
Prezentacija
eglute123