Olandijos, Kinijos, JAV, Turkijos, Lenkijos klientų aptarnavimo ypatumai

38 skaidr.

Ištrauka

—Tarpkultūrinė komunikacija - keitimosi informacija procesas tarp žmonių, atstovaujančių skirtingoms kultūroms.

—Žmonės, priklausantys skirtingoms kultūroms, skirtingai vertina išsilavinimo, pareigų svarbą, turi savitą požiūrį į laiką, etiketą ar elgesio manieras.

—Kai žmonės neįvertina kultūrinių skirtumų, komunikacijos procese atsiranda įvairūs nesusipratimai  ar netgi pykčiai.


Reziumė

Autorius
eglute123
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 23, 2018
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
38 skaidr.

Susiję darbai

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Vadyba Diplominis darbas donatak
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis organizacijos tampa lyderėmis suprasdamos klientų poreikius ir priimdamos sprendimus, teikiančius klientams pasitenkinimą dėl prekių ar paslaugų vertės, puikios kokybės bei...

Aptarnavimo kultūros ypatumai UAB

Vadyba Praktikos ataskaita 2015 m. silvija777
Temos aktualumas. Vienas pagrindinių šiuolaikinės sėkmingos įmonės veiklos pagrindų yra aptarnavimo kultūra, jos ypatumai. Tai lemia klientų pasirinkimą renkantis paslaugas, kurios gali užtikrinti...

Klientų aptarnavimo kultūra

Vadyba Prezentacija 2023 m. GP
Klientų aptarnavimo kultūra Kas lemia įmonės reputaciją? Kas yra klietų aptarnavimo kultūra ir kokia jos esmė? Aptarnavimo kultūra – tai kompleksiška sąvoka, kurios...