Olandijos, Kinijos, JAV, Turkijos, Lenkijos klientų aptarnavimo ypatumai
38 skaidr.
Ištrauka
Tarpkultūrinė komunikacija - keitimosi informacija procesas tarp žmonių, atstovaujančių skirtingoms kultūroms.
Žmonės, priklausantys skirtingoms kultūroms, skirtingai vertina išsilavinimo, pareigų svarbą, turi savitą požiūrį į laiką, etiketą ar elgesio manieras.
Kai žmonės neįvertina kultūrinių skirtumų, komunikacijos procese atsiranda įvairūs nesusipratimai ar netgi pykčiai.
Reziumė
- Autorius
- eglute123
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 23, 2018
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 38 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Darbuotojų motyvavimas kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida
Vadyba
Diplominis darbas
magnolija
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Vadyba
Diplominis darbas
donatak
Aptarnavimo kultūros ypatumai UAB
Vadyba
Praktikos ataskaita
2015 m.
silvija777
Klientų aptarnavimo įgūdžių mokomosios praktikos "X" įmonėje ataskaita
Vadyba
Praktikos ataskaita
2018 m.
karol
AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriaus klientų aptarnavimo tobulinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2017 m.
zitkevic
Olandijos, Kinijos, JAV, Turkijos ir Lenkijos šalių klientų aptarnavimo ypatumai
Vadyba
Referatas
2016 m.
eglute123
Klientų aptarnavimo kultūra
Vadyba
Prezentacija
2023 m.
GP