Aptarnavimo kultūros ypatumai UAB

32 psl. / 6900 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Vienas pagrindinių šiuolaikinės sėkmingos įmonės veiklos pagrindų yra aptarnavimo kultūra, jos ypatumai. Tai lemia klientų pasirinkimą renkantis paslaugas, kurios gali užtikrinti klientų lojalumą įmonėje. Kadangi keičiasi rinkos sąlygos, konkurentų daugėja, atsiranda poreikis būti pranašesniu už kitus, įmonės ieško būdų, kuriais pritraukiami nauji klientai, taip pat kuriais išlaikomi esami. Kiekvienai organizacijai yra labai svarbu, kaip bendraujama su klientu, ar nėra peržengiamos ribos, ar bendraujama mandagiai ir t.t, tai pagrindinis aptarnavimo kultūros aspektas, kuris lemia sėkmingos įmonės veikimą. Aptarnavimo kultūra svarbi ne tik kuriantis naujai įmonei, tačiau ir jau susikūrusiai.

Tyrimo problema. UAB ,,Masžo namai“ aptarnavimo kultūra.

Tyrimo objektas – aptarnavimo kultūros ypatumai.

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti pagrindinius aptarnavimo kultūros ypatumus.

Tyrimo uždaviniai. Šio darbo keliami uždaviniai:

  1. Aptarti aptarnavimo kultūros principus ir ypatumus.
  2. Pristatyti paslaugų vartotojo įtaką aptarnavime.
  3. Pateikti kliento aptarnavimo etapus.

Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, kiekybinis tyrimas – anketinė vartotojų apklausa internete bei įmonėje dalinamos popierinės anketos.

Tyrimo struktūra. Tyrimas susideda iš tryjų dalių. Pirmoji darbo dalis susideda iš informacinių šaltinių (mokslinių straipsnių, literatūros) apžvalgos ir analizės. Antroje dalyje pristatomas tyrimo dizainas bei įmonės UAB ,,Masažo namai“ veiklos pristatymas. Trečioje dalyje aptariami gauti rezultatai atlikus klientų anketinę apklausą bei pavaizduojama statistika naudojant (Word,Excel programas).


Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ5
  • 1.1 Aptarnavimo kultūra5
  • 1.2. Klientų aptarnavimo kultūra9
  • 1.3. Kliento aptarnavimo etapai15
  • 2. TYRIMO DIZAINAS19
  • 2.1 Tyrimo eigos pristatymas20
  • 2.2 UAB „Masažo namai“ veiklos pristatymas20
  • 3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS21
  • 3.1 UAB „Masažo namai“ klientų anketinė apklausa22
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS28
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS29
  • PRIEDAI30

Reziumė

Autorius
silvija777
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Vadyba
Kaina
€4.30
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 4, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
32 psl.

Susiję darbai

Japonijos kultūriniai ypatumai versle

Vadyba Prezentacija renata...123
—Uždaviniai: —Išnagrinėti  Japonijos kultūrinę specifiką —Išnagrinėti bendrąjį etiketą verslo susitikimuose —Pateikti pagrindinius verslo ypatumus   —Darbo metodai: Straipsnių, mokslinės literatūros, internetinių tinklalapių analizavimas....

Organizacinė kultūra ir darbo efektyvumas

Vadyba Kursinis darbas 2021 m. teraja
Kiekviena organizacija turi tarsi nematomą kokybę – savo stilių, charakterį, veiklos būdą, dvi organizacijos gali būti visiškai skirtingos, nors ir užsiima panašia veikla....

Klientų aptarnavimo kultūra

Vadyba Prezentacija 2023 m. GP
Klientų aptarnavimo kultūra Kas lemia įmonės reputaciją? Kas yra klietų aptarnavimo kultūra ir kokia jos esmė? Aptarnavimo kultūra – tai kompleksiška sąvoka, kurios...