Praktikos ataskaita klientų lojalumo tema

11 psl. / 2262 žod.

Ištrauka

Siekiant didinti klientų lojalumą X įmonėje labai svarbu vykdyti lojalumo programą, tačiau ji turi būti orientuota ne tik į jau esamus lojalius klientus, bet ir į potencialiai lojalius klientus.

Priemonės kurių reikėtų imtis X įmonei norint įgyvendinti klientų lojalumo didinimo programą:


Turinys

  • Įmonės veiklos aprašymas, konkurencingumo vertinimas (SWOT analizė), klientų lojalumo didinimo galimybės įmonėje. Išvados ir literatūros sąrašas.

Reziumė

Autorius
icetea7
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.70
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 23, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
11 psl.

Susiję darbai

UAB „Ermitažas“ klientų lojalumo didinimas

Rinkodara Diplominis darbas 2016 m. erika.
Bakalauriniame darbe iškeliama problema, ji analizuojama, naudojami realūs faktai, nurodytas išsamus literatūros šaltinis, atlikto tyrimo rezultatai pateikti naudojant SPSS programą. Sukurti įvairūs realūs...