Praktikos ataskaita klientų lojalumo tema
11 psl. / 2262 žod.
Ištrauka
Siekiant didinti klientų lojalumą X įmonėje labai svarbu vykdyti lojalumo programą, tačiau ji turi būti orientuota ne tik į jau esamus lojalius klientus, bet ir į potencialiai lojalius klientus.
Priemonės kurių reikėtų imtis X įmonei norint įgyvendinti klientų lojalumo didinimo programą:
Turinys
- Įmonės veiklos aprašymas, konkurencingumo vertinimas (SWOT analizė), klientų lojalumo didinimo galimybės įmonėje. Išvados ir literatūros sąrašas.
Reziumė
- Autorius
- icetea7
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €2.70
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 23, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 11 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių
Rinkodara
Referatas
2013 m.
rasaaaaa
UAB „RIMI LIETUVA“ komunikavimo su klientais proceso valdymas
Rinkodara
Kursinis darbas
2013 m.
ruta23
,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas
Rinkodara
Tyrimas
2013 m.
me.llamo
II kurso praktikos ataskaita: marketingo veiklos analizė X įmonėje
Rinkodara
Praktikos ataskaita
2014 m.
icetea7
UAB „Ermitažas“ klientų lojalumo didinimas
Rinkodara
Diplominis darbas
2016 m.
erika.
Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti
Rinkodara
Tyrimas
2016 m.
laurencijus
Šokolado tyrimas - marketingo tyrimų ataskaita
Rinkodara
Praktikos ataskaita
2008 m.
azd18