UAB „RIMI LIETUVA“ komunikavimo su klientais proceso valdymas

26 psl. / 4875 žod.

Ištrauka

Komunikacija su klientais, šiais, didelės pasiūlos laikais, tampa pagrindiniu įrankiu norint parduoti įmonės siūlomą produkciją. Komunikacija su klientais ypatingai svarbi įmonėms, kurios parduoda plataus vartojimo prekes. Teorijoje komunikacija su klientais aptariama jau nuo 1950 metų. Praktikoje įmonės daug lėšų ir laiko skiria vartotojų poreikių nustatymui ir komunikacijai su jais, siekdamos ne tik patraukliai pateikti produktą, bet ir užmegzti ryšius su vartotoju. Šio kursinio darbo tikslas – nustatyti UAB įmonės „RIMI LIETUVA“ naudojamus komunikacijos su klientais būdus ir išanalizuoti komunikacijos proceso valdymą. Tyrimo objektas: UAB „RIMI LIETUVA“ komunikacija su klientais Darbo uždaviniai: • Apžvelgti komunikacijos su klientais valdymo aspektus, atliekant mokslinių šaltinių analizę.• Įvertinti įmonės „ RIMI LIETUVA“ naudojamus komunikacijos su klientais būdus .• Nustatyti efektyviausius UAB „ RIMI LIETUVA“. komunikavimo su klientais būdus, atliekant vartotojų apklausą.• Apibendrinti tyrimo rezultatus, pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Teorinėje darbo dalyje, remiantis literatūra, apžvelgta komunikacijos raidos istorija marketingo procese, komunikacijos proceso esmė ir komunikacijos priemonės. Remiantis internetiniais šaltiniais aptarti UAB „RIMI LIETUVA“ komunikacijos su klientais būdai ir jų valdymas.Naudojami tyrimo metodai: vartotojų apklausa. Atlikus apklausą buvo išsiaiškinta, jog „Rimi hypermarket“ renkasi tik 20 % respondentų Šie tyrimo rodikliai parodo, jog “RIMI LIETUVA” komunikacijoje su klientais yra spragų. Ši informacija naudinga atliekant tolimesnius tyrimus ir siekiant išsiaiškinti, kuriame komunikacijos valdymo procese kyla nesklandumai.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KOMUNIKACIJOS SU KLIENTAIS ATSIRADIMAS MARKETINGO ISTORIJOJE4
  • 2. KOMUNIKACIJOS PROCESAS IR KOMUNIKACIJOS SU KLIENTAIS PRIEMONĖS7
  • 2.1 Komunikacijos procesas7
  • 2.2 Komunikacijos priemonės10
  • 2.2.2 Reklama11
  • 2.2.3 Pardavimo skatinimas12
  • 2.2.4 Ryšiai su visuomene12
  • 2.2.5 Asmeninis pardavimas13
  • 2.2.6 Tiesioginis marketingas13
  • 2.2.7 Interaktyvus marketingas14
  • 3.UAB „ RIMI LIETUVA“ KOMUNIKACIJOS SU KLIENTAIS PRIEMONĖS16
  • 4. UAB „ RIMI LIETUVA“ TYRIMAS19
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI24
  • LITERATŪRA25
  • PRIEDAI26

Reziumė

Autorius
ruta23
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 27, 2014
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai