Rinkodaros procesas virtualioje erdvėje

4 psl. / 947 žod.

Ištrauka

Darbe pristatomas bei analizuojamas vaistinių tinklo "Camelia" rinkodaros procesas virtualioje erdvėje - e-rinkodara įmonės interneto svetainėje.


Reziumė

Autorius
giedrese
Tipas
Rašinys
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 17, 2012
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
4 psl.

Susiję darbai

Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas

Rinkodara Konspektas kririmku
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia dirbant įvairiuose valdymo lygiuose, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti, ar paslaugas teikianti įmonė....

Tarptautinės rinkodaros ypatumai

Rinkodara Referatas 2016 m. miskas
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar...

Rinkodaros įmonės pristatymas

Rinkodara Prezentacija 2014 m. monika1349
Rinkodaros paskaitos pristatymas. Paskaitų metų analizavome įmonę, šiame pristatyme trumpai aptariami įmonės svarbiausi rodikliai rinkoje.

Rinkodaros analizė UAB "Joro"

Rinkodara Tyrimas 2016 m. jovitakotryna
Rinkodara yra poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Kiekvienos įmonės tikslas – maksimalus pelnas....

UAB "Tavo pica" įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2017 m. vikuteeo
Rinkodara – mokslinėse literatūrose apibūdinama, kaip poreikių nustatymo ir jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, kuris padeda pasiekti individo ar organizacijos...