UAB „Ermitažas“ klientų lojalumo didinimas
Ištrauka
Darbo aktualumas. Šiandieniniame gyvenime kiekvienas pirkėjas gali rinktis iš gausybės siūlomų prekių, pasinaudoti taikomomis akcijomis, dalyvauti įvairiose lojalumo programose, konkursuose. Sparčiai auganti konkurencija ir gausi prekių pasiūla reikalauja skirti didesnį dėmesį ne tik klientų pritraukimui, bet ir jų išsaugojimui. Siekiant, kad klientų lojalumas nuolat augtų būtina identifikuoti kintančius klientų poreikius, pateikti patrauklius pasiūlymus sugrįžtantiems pirkėjams. Galimybė apsiperkant gauti papildomą naudą gali lemti vartotojų pasirinkimą tapti lojaliais įmonės klientais bei rekomenduoti organizaciją kitiems.
Darbo problema – nepakankamas UAB „Ermitažas“ klientų lojalumas.
Darbo objektas – klientų lojalumo veiksmų plano sudarymas.
Darbo tikslas – sudaryti veiksmų planą didesniam klientų lojalumui įmonėje „Ermitažas“.
Darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti mokslinę literatūrą, atskleidžiant klientų lojalumo reikšmę ir klientų lojalumo didinimo būdus.
- Atlikti kiekybinį tyrimą, siekiant išsiaiškinti efektyvias klientų lojalumo didinimo priemones bei kas lemia klientų lojalumą įmonei ir pateikti gautų duomenų analizę.
- Išanalizuoti įmonės „Ermitažas“ konkurentų naudojamas lojalumo didinimo priemones.
- Apibendrinus gautus rezultatus, parengti klientų lojalumo didinimo veiksmų planą įmonei „Ermitažas“
Tyrimo metodai:
- Mokslinės literatūros šaltinių analizė.
- Kiekybinio tyrimo duomenų analizė.
- Konkurentų naudojamų lojalumo priemonių analizė.
Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro trys pagrindinės dalys – teorinė, analitinė ir projektinė. Teorinėje dalyje analizuojama mokslinė literatūra ir kiti informaciniai šaltiniai, kurie atitinka baigiamojo darbo temą ir pačią problemą. Išanalizuota informacija padės geriau parinkti priemones siekiant didesnio klientų lojalumo. Teorinė dalis yra ypač reikšminga, nes galime suprasti, sužinoti kokios klientų lojalumo priemonės yra naudojamos, kuo klientų lojalumas yra svarbus organizacijai ir kaip tai padeda įmonei.
Analitinėje darbo dalyje pristatoma įmonė UAB „Ermitažas“, teikiamos paslaugos bei veikla. Analitinėje dalyje atliekamas kiekybinis tyrimas – apklausa, kuri padės išsiaiškinti kas lemia klientų lojalumą bei kokios priemonės efektyviausios siekiant didesnio klientų lojalumo. Taip pat atliekama konkurentų analizė, kuri padės sužinoti kokias priemones naudoja konkurentai. Aptariamos tyrimo analizės, ieškomi sprendimo būdai, siekiant didesnio klientų lojalumo įmonei „Ermitažas“. Analitinė dalis yra naudinga tuo, kad išsiaiškinsime rūpimus klausimus apie klientus, sužinosime kokie jų poreikiai, kodėl renkasi/ nesirenka įmonės „Ermitažas“ bei kas lemia jų pasirinkimą apsipirkti vienoje ar kitoje įmonėje. Taip pat analitinė dalis parodys tikrąją UAB „Ermitažas situaciją t.y. kokias priemones naudoja norint pritraukti klientus.
Praktinėje dalyje remiantis teorine dalimi bei atlikto tyrimo gautais rezultatais parengiamas klientų lojalumo didinimo veiksmų planas. Praktinėje dalyje pateiktas veiksmų planas yra lengvai pritaikomas, detaliai aprašytas veiksmų plano kalendorinis laikas, biudžetas leis lengviau suprasti, įsigilinti į veiksmų seką. Taip pat siūlomos priemonės lojalumui didinti nereikalauja didelių išlaidų, kardinalių pasikeitimų, didžiąją dalį biudžeto sudaro reklama.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. VARTOTOJŲ LOJALUMO TEORINIAI ASPEKTAI7
- 1.1. Rinkodaros samprata ir pardavimo svarba7
- 1.2. Klientų lojalumo samprata ir svarba9
- 1.3. Vartotojų lojalumo klasifikacija ir jį veikiantys veiksniai11
- 1.4. Lojalumo didinimo priemonės ir lojalumo programos14
- 1.5. Teorinės dalies apibendrinimas17
- 2. KLIENTŲ LOJALUMO DIDINIMO PRIEMONIŲ ANALIZĖ18
- 2.1. UAB „Ermitažas“ įmonės pristatymas18
- 2.2. Tyrimo metodikos ir organizavimo pagrindimas19
- 2.3. Tyrimo duomenų analizė20
- 2.4. Įmonės „Ermitažas" ir jos konkurentų naudojamų lojalumo priemonių analizė27
- 2.5. Analitinės dalies apibendrinimas28
- 3. ĮMONĖS „ERMITAŽAS“ KLIENTŲ LOJALUMO DIDINIMO VEIKSMŲ PLANAS29
- 3.1. Klientų lojalumo didinimo veiksmų plano tikslų ir uždavinių nustatymas29
- 3.2. Klientų lojalumo didinimo sprendimų įgyvendinimo veiksmų plano sudarymas30
- 3.3. Veiksmų plano reklamos žinutės34
- 3.4. Veiksmų plano biudžeto sudarymas ir jo vykdymas36
- 3.5. Veiksmų plano efektyvumo vertinimas ir ekonominis pagrįstumas39
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI41
- SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA41
- LITERATŪRA42
- PRIEDAI46
Reziumė
- Autorius
- erika.
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €12.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 28, 2016
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 52 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų