Marketingo veiklos didinimas įmonėje "X"

27 psl. / 6752 žod.

Ištrauka

Darbo aktualumas, Susipažystama su užsienio (šiuo atveju Islandijos) verslo įmone, susipažystama su kita kultūra. Taip pat darbo metu išmokstama analizuoti realią įmonę, realioje aplinkoje bei ieškoti verlo įmonės problemų ir ieškoti jos sprendimo būdų.

Darbo problema, atlikus verslo įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizes buvo surasta pagrindinė įmonės problema – įmonės marketingo veiklos nebuvimas. Dėl šios problemos įmonė, nors ir nauja, negali pasiekti tikslinės rinkos bei užtikrinti didesnių pardavimų.

Darbo tikslas, pateikti informaciją apie įmonę, išanalizuoti atskirus įmonės veiklos rodiklius, išorinę ir vidinę įmonės verslo aplinką, rasti ir identifikuoti problemą ir rasti jos projektinius sprendimus.

Darbo uždaviniai apibūdinti bendrinę įmonės informaciją, išanalizuoti įmonės veiklos rezultatus, išanalizuoti vidinę ir išorinę aplinką, atlikus analizes rasti problemą, atlikti literatūros analizę problemos tema, rasti problemos sprendimo būdus.

Darbo objektas, šiame darbe analizuojama įmonės „Byggðu betur ehf“ statybų ir remonto prekių parduotuvės padalinio, įsikūrusio Islandijoje, Reikjavike, veikla.

Darbo metodai – finansinių rodiklių analizė, darbuotojų kaitos analizė, PEST analizė, konkurentų analizė, SSGG analizė, marketingo veiklos analizė, mokslinės literatūros analizė.

Darbo struktūra – pirmoje projekto dalyje aprašyta įmonės charakteristika, pateikti vidiniai įmonės duomenys, antroje dalyje pateikta PEST, SSGG, konkurentų ir marketingo analizės ir surasta problema. Trečioje dalyje atlikta mokslinės literatūros analizė ir surasti problemos sprendimo būdai.


Turinys

  • SANTRAUKA3
  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS.4
  • ĮVADAS.5
  • 1       UAB „BYGGÐU BETUR EHF“ VERSLO ĮMONĖS APLINKOS ANALIZĖ.6
  • 1.1         UAB „Byggðu betur ehf“ charakteristika.6
  • 1.2         Padalinio analizė.6
  • 1.3         „Byggðu betur ehf“ pardavimų rodikliai.7
  • 1.4         Organizacinė valdymo struktūra ir vidinės komunikacijos analizė.8
  • 1.5         Personalo skaičiaus kitimas.9
  • 1.6         1 – ojo skyriaus apibendrinimas.10
  • 2       „BYGGÐU BETUR EHF“ VERSLO APLINKOS VERTINIMAS.11
  • 2.1         Verslo aplinkos analizė.11
  • 2.2         Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka.12
  • 2.3         Konkurentų analizė.13
  • 2.4         „Byggðu betur ehf“ marketingo veiklos, finansinių rodiklių ir komunikacijos valdymo socialinėse medijose analizė.14
  • 2.5         SSGG analizė ir problemos identifikavimas.15
  • 2.6         Problemos aprašymas.17
  • 2.7         2-ojo skyriaus apibendrinimas.17
  • 3       PROBLEMOS PROJEKTINIAI SPRENDIMAI.18
  • 3.1         Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.18
  • 3.2         „Byggðu betur ehf“  turimi ištekliai ir galimybės.21
  • 3.3         Probleminės srities projektiniai sprendimai.21
  • 3.4         3-ojo skyriaus apibendrinimas.23
  • IŠVADOS.25
  • LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI.26
  • PRIEDAI.27

Reziumė

Autorius
Didi
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 6, 2021
Publikuotas
2019 m.
Apimtis
27 psl.

Susiję darbai

“Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Referatas karolyte038
Kiekviena įmonė išsiskiria savo teikiamomis paslaugomis ar produktais rinkoje. Vienos įmonės pataiko į rinkos segmentą ir išlieka garsiomis bei paklausiomis, kitos įmonės nepataikiusios...

AB „Alita“ įmonės marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2013 m. carollyte
AB „Alitos“ vyno gamykloje pirmasis vyno lašas pasirodė dar 1963 metais. Laikas nuo bendrovės įkūrimo prabėgo kaip akimirka, tačiau ir beveik po 50...

Įmonės marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. graibute23
Kiekviena stipri ir socialiai atsakinga įmonė siekia, su naujais verslo klientais užmegzti ilgalaikius santykius. Šiandieninėje Europoje vyrauja dinamiška aplinka ir pokyčiai yra pastovus...

UAB "Norfos mažmena" marketingo veiklos analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. migdolas
Išsami UAB "Norfos mažmena" marketingo veiklos analizė. Turinys susideda iš įvado, charakteristikos, marketingo aplinkos, rinkos segmentavimo, produktų analizės, rėmimo, išvadų.