Marketingo veiklos didinimas įmonėje "X"
Ištrauka
Darbo aktualumas, Susipažystama su užsienio (šiuo atveju Islandijos) verslo įmone, susipažystama su kita kultūra. Taip pat darbo metu išmokstama analizuoti realią įmonę, realioje aplinkoje bei ieškoti verlo įmonės problemų ir ieškoti jos sprendimo būdų.
Darbo problema, atlikus verslo įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizes buvo surasta pagrindinė įmonės problema – įmonės marketingo veiklos nebuvimas. Dėl šios problemos įmonė, nors ir nauja, negali pasiekti tikslinės rinkos bei užtikrinti didesnių pardavimų.
Darbo tikslas, pateikti informaciją apie įmonę, išanalizuoti atskirus įmonės veiklos rodiklius, išorinę ir vidinę įmonės verslo aplinką, rasti ir identifikuoti problemą ir rasti jos projektinius sprendimus.
Darbo uždaviniai apibūdinti bendrinę įmonės informaciją, išanalizuoti įmonės veiklos rezultatus, išanalizuoti vidinę ir išorinę aplinką, atlikus analizes rasti problemą, atlikti literatūros analizę problemos tema, rasti problemos sprendimo būdus.
Darbo objektas, šiame darbe analizuojama įmonės „Byggðu betur ehf“ statybų ir remonto prekių parduotuvės padalinio, įsikūrusio Islandijoje, Reikjavike, veikla.
Darbo metodai – finansinių rodiklių analizė, darbuotojų kaitos analizė, PEST analizė, konkurentų analizė, SSGG analizė, marketingo veiklos analizė, mokslinės literatūros analizė.
Darbo struktūra – pirmoje projekto dalyje aprašyta įmonės charakteristika, pateikti vidiniai įmonės duomenys, antroje dalyje pateikta PEST, SSGG, konkurentų ir marketingo analizės ir surasta problema. Trečioje dalyje atlikta mokslinės literatūros analizė ir surasti problemos sprendimo būdai.
Turinys
- SANTRAUKA3
- LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS.4
- ĮVADAS.5
- 1 UAB „BYGGÐU BETUR EHF“ VERSLO ĮMONĖS APLINKOS ANALIZĖ.6
- 1.1 UAB „Byggðu betur ehf“ charakteristika.6
- 1.2 Padalinio analizė.6
- 1.3 „Byggðu betur ehf“ pardavimų rodikliai.7
- 1.4 Organizacinė valdymo struktūra ir vidinės komunikacijos analizė.8
- 1.5 Personalo skaičiaus kitimas.9
- 1.6 1 – ojo skyriaus apibendrinimas.10
- 2 „BYGGÐU BETUR EHF“ VERSLO APLINKOS VERTINIMAS.11
- 2.1 Verslo aplinkos analizė.11
- 2.2 Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka.12
- 2.3 Konkurentų analizė.13
- 2.4 „Byggðu betur ehf“ marketingo veiklos, finansinių rodiklių ir komunikacijos valdymo socialinėse medijose analizė.14
- 2.5 SSGG analizė ir problemos identifikavimas.15
- 2.6 Problemos aprašymas.17
- 2.7 2-ojo skyriaus apibendrinimas.17
- 3 PROBLEMOS PROJEKTINIAI SPRENDIMAI.18
- 3.1 Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.18
- 3.2 „Byggðu betur ehf“ turimi ištekliai ir galimybės.21
- 3.3 Probleminės srities projektiniai sprendimai.21
- 3.4 3-ojo skyriaus apibendrinimas.23
- IŠVADOS.25
- LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI.26
- PRIEDAI.27
Reziumė
- Autorius
- Didi
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 6, 2021
- Publikuotas
- 2019 m.
- Apimtis
- 27 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų