Kosmetikos produktų akcijos naudos pirkėjams tyrimas
Ištrauka
Kiekviena įmonė, siekdama užtikrinti konkurencingumą rinkoje, naudoja įvairias pardavimų skatinimo priemones. Kosmetikos parduotuvės dažniausiai naudoja akcijas, nuolaidas ir kt. Tačiau ne visada akcijos ar nuolaidos padeda parduotuvėms pritraukti daugiau klientų bei padidinti kosmetikos produktų pardavimus.
Akcijų naudos tema yra nedaug tyrinėta, nėra nustatytų konkrečių akcijų naudos pirkėjams ir visuomenei apibūdinimų. Be perstojo augantis akcijų naudojimas šiuolaikinėje visuomenėje kelia daug diskusijų dėl savo efektyvumo. Todėl išsamesnis šios temos nagrinėjimas padėtų išsiaiškinti akcijų reikšmę pirkėjams. Visada akcijos atrodo nekaltai – prekybininkai nori parduoti daugiau prekių, ypač šventiniu laikotarpiu. Tačiau žiniasklaidoje ir internete pasirodantys vartotojų skundai priverčia susimąstyti, kad ne visos akcijos ir nuolaidos yra naudingos. Dažnai pirkėjai teigia, kad akcijos nėra efektyvios, nes vartotojai tampa priklausomais nuo skatinimo, o tai laikui bėgant pasireiškia rinkos dalies praradimu. Be to, dažnai naudojamos akcijos ir nuolaidos gali daryti neigiamą įvaizdį ne tik tam tikrai kosmetikos priemonei, bet ir pačiai parduotuvei. Tačiau yra atlikta tyrimų, kurie leidžia teigti, jog akcijos stipriai veikia ir pelno augimą. Šie prieštaravimai rodo, kad egzistuoja sąlygos ir veiksniai, galintys paveikti parduotuvių pardavimų kiekį.
Kosmetikos parduotuvės, atsižvelgdamos į savo galimybes ir norimą gauti rezultatą, turi tinkamai pagalvoti prieš naudodamos akcijas savo parduotuvėse. Parinktos ir gerai pritaikytos akcijos tinkamu laikotarpiu gali būti naudingas ne tik įmonei, bet ir klientui.
Darbo tikslas - išanalizuoti kosmetikos produktų akcijų teikiamą naudą pirkėjams.
Uždaviniai:
1. Apibrėžti rėmimo sąvoką.
2. Išsiaiškinti akcijų esmę išskiriant privalumus ir trūkumus.
3. Aprašyti šiuo metu taikomas kosmetikos produktų akcijas, išskiriant problemines vietas.
4. Išanalizuoti respondentų nuomonę apie jiems teikiamą akcijų naudą.
Darbo objektas - kosmetikos produktų akcijos nauda.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.
Darbo praktinė reikšmė – gautus darbo rezultatus bus galima panaudoti kosmetikos parduotuvių pardavimų skatinimo tinkamų priemonių parinkimui.
Turinys
- ĮVADAS4
- 1. AKCIJŲ VIETA RĖMIMO POLITIKOJE5
- 1.1. Rėmimo samprata ir sandara5
- 1.2. Akcijų esmė ir vieta pardavimų skatinimo procese6
- 1.2.1. Akcijų reikšmė įmonėms8
- 1.2.2. Akcijų reikšmė vartotojams9
- 2. KOSMETIKOS PARDUOTUVIŲ AKCIJŲ VERTINIMAS VARTOTOJŲ POŽIŪRIU11
- 2.1. Kosmetikos parduotuvių taikomų akcijų pasireiškimas praktikoje11
- 2.2. Tyrimo organizavimo etapai12
- 2.3. Vartotojų požiūrio į akcijines kosmetikos prekes vertinimas16
- 2.4. Tikslinės rinkos poreikių analizė21
- 2.5. Tikslinei rinkai skirtų marketingo priemonių pristatymas23
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI25
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS26
- PRIEDAI27
Reziumė
- Autorius
- simulia
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 13, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 31 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų