Slapto pirkėjo tyrimas
Ištrauka
Temos aktualumas. Šiandien įvairios kompanijos dažnai sako, kad klientų aptarnavimas jiems yra labai svarbus. Tačiau ne visuomet žodžiai atspindi veiksmus. Šiuo metu kompanijos dažniausiai renkasi greitą ir lengvą kelią, tam kad gautų pripažinimą, bei padidintų pelną. Kompanijų vadovai pamiršta, jog svarbiausi yra klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie ir yra organizacijos veidas. Daugelis tyrimų, atliktų visame pasaulyje, atskleidė, jog investavimas į klientų aptarnavimo gerinimą, padidina įmonių rezultatus, bei gaunamas pajamas. Įmonė turi apmokyti darbuotoją tinkamai bendrauti ir bendradarbiauti su klientu. Kokybiškas klientų aptarnavimas ir įmonės pelno augimas yra du neatskiriami dalykai. Klientas visada sugrįžta į parduotuvę, kurioje jis buvo maloniai aptarnautas, tai be abejonės padeda įmonei konkuruoti rinkoje.
- Dažnas darbuotojas dirbantis aptarnavimo sferoje, nesistengia su klientu užmegzti malonaus ir šilto bendravimo. Savo darbą atlieka nekompetentingai ir neprofesionaliai. Vadovui tenka didelė užduotis: išmokyti personalą tinkamai elgtis su klientu.
Darbo tikslas. Išanalizuoti esamą situaciją „Sportland“ parduotuvėje.
Darbo uždaviniai:
- Taikyti slapto pirkėjo tyrimo metodiką.
- Išanalizuoti pardavimo organizavimo kokybę „SPORTLAND“ parduotuvėje.
Darbo metodai. Informacinių šaltinių analizė, stebėjimas, kritinis vertinimas ir apibendrinimas.
Turinys
- Įvadas3
- 1. BENDRA INFORMACIJA APIE OBJEKTĄ4
- 1.1 Parduotuvės „Sportland“ aplinkos tyrimas4
- 1.2 Parduotuvės „Sportland“ aptarnaujantis personalas6
- 2. „SPORTLAND” DARBUOTOJŲ BENDRAVIMAS7
- 3. INFORMACIJOS SUTEIKIMAS7
- 4. VIZITO ĮVERTINIMAS8
- Išvados9
- Literatūros sąrašas10
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 3, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 11 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų