Slapto pirkėjo tyrimas

11 psl. / 1780 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiandien įvairios kompanijos dažnai sako, kad klientų aptarnavimas jiems yra labai svarbus. Tačiau ne visuomet žodžiai atspindi veiksmus. Šiuo metu kompanijos dažniausiai renkasi greitą ir lengvą kelią, tam kad gautų pripažinimą, bei padidintų pelną. Kompanijų vadovai pamiršta, jog svarbiausi yra klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie ir yra organizacijos veidas. Daugelis tyrimų, atliktų visame pasaulyje, atskleidė, jog investavimas į klientų aptarnavimo gerinimą, padidina įmonių rezultatus, bei gaunamas pajamas. Įmonė turi apmokyti darbuotoją tinkamai bendrauti ir bendradarbiauti su klientu. Kokybiškas klientų aptarnavimas ir įmonės pelno augimas yra du neatskiriami dalykai. Klientas visada sugrįžta į parduotuvę, kurioje jis buvo maloniai aptarnautas, tai be abejonės padeda įmonei konkuruoti rinkoje.

  1. Dažnas darbuotojas dirbantis aptarnavimo sferoje, nesistengia su klientu užmegzti malonaus ir šilto bendravimo. Savo darbą atlieka nekompetentingai ir neprofesionaliai. Vadovui tenka didelė užduotis: išmokyti personalą tinkamai elgtis su klientu.

Darbo tikslas. Išanalizuoti esamą situaciją „Sportland“ parduotuvėje.

Darbo uždaviniai:

  1. Taikyti slapto pirkėjo tyrimo metodiką.
  2. Išanalizuoti pardavimo organizavimo kokybę „SPORTLAND“ parduotuvėje.

Darbo metodai. Informacinių šaltinių analizė, stebėjimas, kritinis vertinimas ir apibendrinimas.


Turinys

  • Įvadas3
  • 1. BENDRA INFORMACIJA APIE OBJEKTĄ4
  • 1.1 Parduotuvės „Sportland“ aplinkos tyrimas4
  • 1.2 Parduotuvės „Sportland“ aptarnaujantis personalas6
  • 2. „SPORTLAND” DARBUOTOJŲ BENDRAVIMAS7
  • 3. INFORMACIJOS SUTEIKIMAS7
  • 4. VIZITO ĮVERTINIMAS8
  • Išvados9
  • Literatūros sąrašas10

Reziumė

Autorius
deim33
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 3, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
11 psl.

Susiję darbai

Kosmetikos produktų akcijos naudos pirkėjams tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2014 m. simulia
Kiekviena įmonė, siekdama užtikrinti konkurencingumą rinkoje, naudoja įvairias pardavimų skatinimo priemones. Kosmetikos parduotuvės dažniausiai naudoja akcijas, nuolaidas ir kt. Tačiau ne visada akcijos...

Pirkėjų aptarnavimo tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2014 m. lile88
Vartojimas yra kiekvienos ekonominės veiklos galutinis tikslas. Dinamiškos ir nuolat kintančios rinkos sąlygomis vartotojų reikmės ir preferencijos sparčiai kinta. Šiuolaikinės technologijos suteikia vartotojui...

Slapto pirkėjo tyrimas "CanCan Pizza"

Vadyba Tyrimas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Stebint įmonės darbuotojus natūralioje aplinkoje, įprastose situacijose ir įvertinant darbuotojų elgesį, profesinius įgūdžius, aptarnavimo...

Prekės ženklo įtakos pirkimo procese tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2007 m. dainudis
Diplominis darbas ir analize apie prekinio ženklo svarba, sėkmę, įtakas pirkimo procesams. Kad įmonė užimtų solidžią vietą konkurencingoje rinkoje, jos prekėms būtinas aukštos...