Slapto pirkėjo tyrimas "CanCan Pizza"
Ištrauka
Temos aktualumas. Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Stebint įmonės darbuotojus natūralioje aplinkoje, įprastose situacijose ir įvertinant darbuotojų elgesį, profesinius įgūdžius, aptarnavimo kultūrą bei kitus aptarnavimo aspektus, kurie yra svarbūs. Taip pat yra reikšminga nustatyti silpnąsias ir stipriąsias darbuotojo puses, o tam būtina pasirinkti tinkamą darbuotojo vertinimo metodą, nes visos darbuotojo turimos kompetencijos lemia klientų pasitenkinimą kompanijos paslaugomis, jos veikla bei formuojamą lojalių klientų ratą. Slapto pirkėjo tyrimai yra pati svarbiausia ir tuo pačiu visiškai objektyvi priemonė, skirta įvertinti klientų aptarnavimo kokybę.
Problematika. Realus klientų aptarnavimo procesas vadovui dažnai yra sunkiai matomas, nes jis aptarnavimą gali stebėti tik būdamas šalia darbuotojų. Dėlto dažnai iškyla problema: darbuotojai stengiasi daug labiau negu tada, kai vadovo nėra šalia.
Darbo tikslas. Išanalizuoti esamą situaciją „CanCan pizza“ restorane
Darbo uždaviniai:
- Taikyti slapto pirkėjo tyrimo metodiką.
- Išanalizuoti pardavimo organizavimo kokybę „CanCan pizza“ restorane.
Darbo metodai. Informacinių šaltinių analizė, informacijos sisteminimas, stebėjimas, kritinis vertinimas ir apibendrinimas.
Turinys
- 1. BENDRA INFORMACIJA APIE OBJEKTĄ4
- 1.1. „CanCan pizza“ restorano aplinkos tyrimas4
- 1.2. „CanCan pizza“ picerijos aptarnaujantis personalas8
- 2. „CANCAN PIZZA“ DARBUOTOJO BENDRAVIMAS9
- 3. INFORMACIJOS SUTEIKIMAS10
- 4. VIZITO ĮVERTINIMAS11
- Išvados12
- Literatūros sąrašas13
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 26, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 13 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų