Esė apie Martin Lindstrom naujos rinkodaros strategijos esmę
2 psl. / 485 žod.
Ištrauka
Visais laikais vartotojus patraukdavo vitrinose blizgančios ir išsiskiriančios prekės. Šiandien, visi jau įpratę prie vis spalvingesnių ar "originaliau" pateiktų prekių įpakavimų, įvaizdžio idėjų. Todėl vis keičiantis poreikiams, keitėsi ir prekės ženklų kūrimasis, įvaizdis ir perteikiamos idėjos. Viena iš genialių prekės ženklo kūrimo strateginių įdėjų - jutiminis marketingas, kuomet iš 2D (vaizdo bei garso) dimensijos suvokimo, viskas perkeliama į 5D.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 2, 2022
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 2 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Segmentavimo, pozicionavimo ir rinkodaros komplekso strategijos
Rinkodara
Prezentacija
2008 m.
bigis
Rinkodaros konsultacijų nauda smulkioms ir vidutinėms įmonėms
Rinkodara
Kursinis darbas
wanillius
Konceptualioji globalaus marketingo esmė
Rinkodara
Referatas
2014 m.
rasa13
Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką
Rinkodara
Diplominis darbas
2015 m.
studentas151
IĮ ,,ŠAKOČIŲ NAMAI“ rinkodaros planavimas
Rinkodara
Prezentacija
2015 m.
panelea
Rinkodaros tyrimas įmonėje "Vilniaus Narutis"
Rinkodara
Praktikos ataskaita
2015 m.
aneciik
Esė apie Conrad Levinson partizaninės rinkodaros principus
Rinkodara
Rašinys
2018 m.
queenpx