Esė apie Martin Lindstrom naujos rinkodaros strategijos esmę

2 psl. / 485 žod.

Ištrauka

Visais laikais vartotojus patraukdavo vitrinose blizgančios ir išsiskiriančios prekės. Šiandien, visi jau įpratę prie vis spalvingesnių ar "originaliau" pateiktų prekių įpakavimų, įvaizdžio idėjų. Todėl vis keičiantis poreikiams, keitėsi ir prekės ženklų kūrimasis, įvaizdis ir perteikiamos idėjos. Viena iš genialių prekės ženklo kūrimo strateginių įdėjų - jutiminis marketingas, kuomet iš 2D (vaizdo bei garso) dimensijos suvokimo, viskas perkeliama į 5D.


Reziumė

Autorius
queenpx
Tipas
Rašinys
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 2, 2022
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
2 psl.

Susiję darbai

Konceptualioji globalaus marketingo esmė

Rinkodara Referatas 2014 m. rasa13
Mokslinės literatūros analizės ir sintezės metodais atskleisti globalaus marketingo esmę, aptariant šio reiškinio atsiradimo sąlygas ir veiksnius.

Rinkodaros tyrimas įmonėje "Vilniaus Narutis"

Rinkodara Praktikos ataskaita 2015 m. aneciik
Temos Aktualumas. Rinkodaros žinios šiandieną reikalingos verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti, ar parduodanti, ar paslaugas...