Esė apie Conrad Levinson partizaninės rinkodaros principus
2 psl. / 472 žod.
Ištrauka
Verslo „partizanu“ vadinamas asmuo, dažniausiai smulkiojo verslo savininkas, kuris naudoja daug nebrangių rinkodaros priemonių bei rinkodaros triuk savo įmonės paslaugoms reklamuoti ir pelnui padidinti.Verslo dalyviai, kurių biudžetas minimalus ar netgi nulinis, dažnai renkasi partizaninę rinkodarą. Jos tikslas – pasitelkti ne didelius finansinius, o kūrybinius ir intelektinius išteklius. Čia daugiau dėmesio skiriama drąsioms, modernioms idėjoms ir skatinama investuoti ne pinigus, o laiką, energiją, vaizduotę bei informaciją.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 2, 2022
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 2 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Etikos įtaka rinkodaros sprendimams
Rinkodara
Prezentacija
marinamarina
‘‘Pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros planas
Rinkodara
Referatas
2014 m.
linuciukas62
Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas
Rinkodara
Konspektas
kririmku
Trapučių rinkodaros analizė
Rinkodara
Verslo planas
2015 m.
alyskutee
IĮ ,,ŠAKOČIŲ NAMAI“ rinkodaros planavimas
Rinkodara
Prezentacija
2015 m.
panelea
UAB "Tavo pica" įmonės rinkodaros analizė
Rinkodara
Referatas
2017 m.
vikuteeo
Esė apie Martin Lindstrom naujos rinkodaros strategijos esmę
Rinkodara
Rašinys
2018 m.
queenpx