Esė apie Conrad Levinson partizaninės rinkodaros principus

2 psl. / 472 žod.

Ištrauka

Verslo „partizanu“ vadinamas asmuo, dažniausiai smulkiojo verslo savininkas, kuris naudoja daug nebrangių rinkodaros priemonių bei rinkodaros triuk savo įmonės paslaugoms reklamuoti ir pelnui padidinti.Verslo dalyviai, kurių biudžetas minimalus ar netgi nulinis, dažnai renkasi partizaninę rinkodarą. Jos tikslas – pasitelkti ne didelius finansinius, o kūrybinius ir intelektinius išteklius. Čia daugiau dėmesio skiriama drąsioms, modernioms idėjoms ir skatinama investuoti ne pinigus, o laiką, energiją, vaizduotę bei informaciją.


Reziumė

Autorius
queenpx
Tipas
Rašinys
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 2, 2022
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
2 psl.

Susiję darbai

Etikos įtaka rinkodaros sprendimams

Rinkodara Prezentacija marinamarina
1.Tai padėtų padidinti mažėjantį visuomenės pasitikėjimą rinkodara. 2. Leistų išvengti didėjančio vyriausybės reguliavimo. 3. Etiška rinkodara padėtų grąžinti visuomenės pasitikėjimą. 4. Etiškas elgesys...

Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas

Rinkodara Konspektas kririmku
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia dirbant įvairiuose valdymo lygiuose, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti, ar paslaugas teikianti įmonė....

Trapučių rinkodaros analizė

Rinkodara Verslo planas 2015 m. alyskutee
Norėdami sėkmingai veikti ir parduoti savo produktą, turime nuolat stebėti aplinką, atsižvelgti į kintančius veiksnius bei reaguoti į juos ir prisitaikyti prie esamos...

UAB "Tavo pica" įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2017 m. vikuteeo
Rinkodara – mokslinėse literatūrose apibūdinama, kaip poreikių nustatymo ir jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, kuris padeda pasiekti individo ar organizacijos...