Trapučių rinkodaros analizė

26 psl. / 4200 žod.

Ištrauka

Marketingo aplinka – jėgų, veikiančių už įmonės ribų, visuma, kuri daro tiesioginę ir netiesioginę įtaką mūsų veiklai ir sprendimams. Marketingo aplinka yra skirstoma į makroaplinką ir mikroaplinką.

Makroaplinka – tai nuo produkto kūrėjų nepriklausančių išorinių jėgų visuma, kuri veikia įmonės marketingo sprendimus ir kuriai tiesiogiai negalime daryti įtakos. Ekonominis, socialinis-kultūrinis, politinis-teisinis ir technologinis – tai elementai, kurie sudaro makroekoniminę aplinką.

  • 1.Ekonominė aplinka.

Kiekvienai įmonei įtakos turi šalies ekonominė būklė bei jos pokyčiai. Svarbiausi rodikliai, lemiantys įmonės veiklą yra šalies bendrasis vidaus produktas, infliacija, nedarbo lygis bei pirkėjų darbo užmokestis.

  • 2.Socialinė – kultūrinė aplinka.

Kultūrą galima apibrėžti kaip taisyklių, įsitikinimų ir verybių visumą, kuri visuomenėje yra priimama kaip norma.


Turinys

  • TURINYS
  • 1. MAKROEKONOMINĖ APLINKA4
  • 1.1. Ekonominė aplinka4
  • 1.2. Socialinė – kultūrinė aplinka7
  • 1.3. Politinė – teisinė8
  • 1.4. Technologinė8
  • 2. MIKROEKONOMINĖ APLINKA9
  • 2.1. Klientai9
  • 2.2. Konkurentai9
  • 2.3. Tiekėjai – partneriai10
  • 3. RINKOS APIBRĖŽIMAS13
  • 3.1. Rinkos potencialas13
  • 3.2. Rinkos talpumas13
  • 3.3. Rinkos segmentavimas14
  • 3.4. Tikslinės rinkos pasirinkimas16
  • 4. PREKĖS APIBŪDINIMAS18
  • 4.1. Prekės savybės18
  • 4.2. Pakuotė19
  • 4.3. Prekės ženklas19
  • 4.4. Pozicionavimo strategija19
  • 5. KAINA21
  • 5.1. Pasirinktas kainų lygis21
  • 5.2. Kainos samprata22
  • 5.3. Kainodaros strategija22
  • 6. PASKIRSTYMAS24
  • 6.1. Paskirstymo strategija24
  • 6.2. Kanalų apibūdinimas24
  • 7. RĖMIMAS26
  • 7.1. Rėmimo strategija27
  • 7.2. Reklama28
  • 7.3. Ryšiai su visuomene30
  • 8. PRIEDAI

Reziumė

Autorius
alyskutee
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.63
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 17, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. irmante
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos rinkodarai. Įmonės kuria ir tobulina prekes bei paslaugas, reguliuoja jų kainas,...

UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Tyrimas 2013 m. merild
Atliekant individualaus namų darbo „X“ įmonės rinkodaros veiklos analizę, pasirinkta UAB „Rūta“. Tyrimo objektas: UAB „Rūta“ veikla. Tyrimo tikslas: išanalizuoti UAB „Rūta“ aplinką....

„EOLA“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti...

Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Diplominis darbas 2012 m. ausrytuuukas
Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu...