Trapučių rinkodaros analizė
Ištrauka
Marketingo aplinka – jėgų, veikiančių už įmonės ribų, visuma, kuri daro tiesioginę ir netiesioginę įtaką mūsų veiklai ir sprendimams. Marketingo aplinka yra skirstoma į makroaplinką ir mikroaplinką.
Makroaplinka – tai nuo produkto kūrėjų nepriklausančių išorinių jėgų visuma, kuri veikia įmonės marketingo sprendimus ir kuriai tiesiogiai negalime daryti įtakos. Ekonominis, socialinis-kultūrinis, politinis-teisinis ir technologinis – tai elementai, kurie sudaro makroekoniminę aplinką.
- 1.Ekonominė aplinka.
Kiekvienai įmonei įtakos turi šalies ekonominė būklė bei jos pokyčiai. Svarbiausi rodikliai, lemiantys įmonės veiklą yra šalies bendrasis vidaus produktas, infliacija, nedarbo lygis bei pirkėjų darbo užmokestis.
- 2.Socialinė – kultūrinė aplinka.
Kultūrą galima apibrėžti kaip taisyklių, įsitikinimų ir verybių visumą, kuri visuomenėje yra priimama kaip norma.
Turinys
- TURINYS
- 1. MAKROEKONOMINĖ APLINKA4
- 1.1. Ekonominė aplinka4
- 1.2. Socialinė – kultūrinė aplinka7
- 1.3. Politinė – teisinė8
- 1.4. Technologinė8
- 2. MIKROEKONOMINĖ APLINKA9
- 2.1. Klientai9
- 2.2. Konkurentai9
- 2.3. Tiekėjai – partneriai10
- 3. RINKOS APIBRĖŽIMAS13
- 3.1. Rinkos potencialas13
- 3.2. Rinkos talpumas13
- 3.3. Rinkos segmentavimas14
- 3.4. Tikslinės rinkos pasirinkimas16
- 4. PREKĖS APIBŪDINIMAS18
- 4.1. Prekės savybės18
- 4.2. Pakuotė19
- 4.3. Prekės ženklas19
- 4.4. Pozicionavimo strategija19
- 5. KAINA21
- 5.1. Pasirinktas kainų lygis21
- 5.2. Kainos samprata22
- 5.3. Kainodaros strategija22
- 6. PASKIRSTYMAS24
- 6.1. Paskirstymo strategija24
- 6.2. Kanalų apibūdinimas24
- 7. RĖMIMAS26
- 7.1. Rėmimo strategija27
- 7.2. Reklama28
- 7.3. Ryšiai su visuomene30
- 8. PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- alyskutee
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €2.63
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lie 17, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų