Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką
Ištrauka
Temos aktualumas (IŠTRAUKA): Svarbiausias įmonių tikslas rinkos sąlygomis - ištirti vartotojų poreikius ir nustatyti rinką savo produktams realizuoti. Verslui pavyksta ilgą laiką plėstis ir pelningai veikti, nes jis nenutrūkstamai kuria produktų srautą. Visuomenėje, kur jau atrodo, kad yra viskas, apie ką tik galima pagalvoti, sunku realizuoti standartinius produktus tiek smulkiose tiek ir vidutinėse įmonėse. Įmonės kuria naujus ir papildo savo asortimentą jau egzistuojančiais rinkoje produktais, nes sparčiai kinta vartotojų skonis, technologijos ir konkurencijos sąlygos. Kai naujas produktas pristatomas rinkai, jo gyvavimo rinkoje sėkmė daugumoje priklauso nuo rinkodaros vadybininkų gebėjimų rūpintis gaminiu jo gyvavimo ciklo stadijose. Dėl šio tikslo įmonėse yra diegiamas strateginis planavimas ir valdymas, o jo sudėtyje rinkodaros strategijos formavimas, kurio pagrindinis tikslas yra numatyti naujų produktų pelningumą, naudingumą ir tinkamumą vartotojui...
Darbo problema (IŠTRAUKA): Visos įmonės nori sėkmingai įvedinėti ir realizuoti savo produkciją siekiant planuojamo pelno. Kadangi sparčiai vystomos naujos technologijos, atsiranda daug naujų prekių ir paslaugų. Atsiranda būtinybė kruopščiai planuoti tikslo siekimo grandinę įžengiant į naujas rinkas. Nėra vieno universalaus šablono rinkodaros strategijai sukurti. Kiekvienas naujas produktas reikalauja iš įmonės rinkodaros veiksmų plano, kuris padės maksimaliai išnaudoti galimybes rinkoje ir užtikrinti stiprias pozicijas. Viena iš pagrindinių problemų yra optimalaus rinkodaros strateginio plano sudarymas naujam produktui..
Tyrimo objektas – rinkodaros strategijų, taikomų naujiems produktams SVV įmonėse, ypatumai.
Darbo tikslas – Nustatyti rinkodaros strategijos ypatumus SVV įmonėse, įvedant naują produktą į rinką
SVV - smulkios ir vidutinės verslo įmonės, viskas konkrečiai ir smulkiai apibudinama turinyje. Lietuvoje beveik visos įmonės priskiriamos SVV grupei.
Darbo uždaviniai –
- Išaiškinti rinkodaros strategijų kūrimo proceso aspektus, analizuojant modelius ir sampratas.
- Išanalizuoti rinkodaros strategijos kūrimo etapus ir pasiūlyti išplėstą rinkodaros strategijos modelį.
- Pristatyti naujų produktų rinkodaros komplekso elementų strategijas.
- Identifikuoti SVV įmonėse dažniausiai taikomus naujų produktų įvedimo į rinką rinkodaros strategijos sprendimus.
- Nustatyti, kokiems naujo produkto rinkodaros strategijos rengimo etapams SVV įmonės skiria daugiausia dėmesio.
Turinys
- TURINIS
- ĮVADAS12
- 1. RINKODAROS STRATEGIJOS ĮVEDANT NAUJĄ PRODUKTĄ Į RINKĄ FORMAVIMO TEORINĖ ANALIZĖ15
- 1.1 Rinkodaros strategijos sąvokos analizė15
- 1.2 Rinkodaros strategijos kūrimo modelių analizė17
- 1.2.1 Makroaplinkos veiksnių įtaka rinkodaros strategijos rengimui22
- 1.2.2. Mikroaplinkos veiksnių įtaka rinkodaros strategijos rengimui26
- 1.3 Segmentavimo strategijų galimybės naujam produktui33
- 1.4 Pozicionavimo strategijos parinkimas naujam produktui35
- 1.5 Rinkodaros komplekso elementų strategijos formavimas įvedant naują produktą38
- 1.5.1 Naujo produkto kūrimas ir strategijos formavimas įvedimo stadijoje40
- 1.5.2 Rėmimo strategijos formavimas įvedant naują produktą44
- 1.5.3 Paskirstymo strategijos formavimas įvedant naują produktą48
- 1.5.4 Kainos strategijos formavimas įvedant naują produktą50
- 2. RINKODAROS STRATEGIJOS YPATUMŲ TYRIMAS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO ĮMONĖSE ĮVEDANT NAUJUS PRODUKTUS52
- 2.1 Tyrimo epistemologija55
- 2.2 Tyrimo metodologijos aprašymas57
- 2.3 Tyrimo rezultatų analizė61
- 2.4 Tyrimo rezultatų apibendrinimas78
- IŠVADOS82
- LITERATŪRA85
- PRIEDAI90
Reziumė
- Autorius
- studentas151
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €16.47
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 20, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 101 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų