Prekinio ženklo strategija

24 skaidr.

Ištrauka

Kadangi, prekės ženklas orientuotas į jauną vartotoją, jį lengviausia mums pasiekti naudojant Instagram, Facebook, Snapchat platformas. Lengviausias būdas pasiekti jauną žmogų socialinėje erdvėje yra įdomi, pritraukianti, spalvota, estetiška vaizdinė grafika, nuotraukos. Taip pat įdomūs, kasdieniški video ir story.


Turinys

  • •Situacijos analizė; •Prekės ženklas ,,Trintis po namus‘‘; •Prekės ženklo situacijos analizė; •Tikslai ir uždaviniai; •Konkurentų analizė; •Auditorija; •Kūrybiniai sprendimai ir idėjos; •Socialiniai tinklai; •Strateginė idėja ir komunikacijos kryptys; •Komunikacijos tonas; •Komunikacijos kryptys ir formatai; •Turino formatai rekomendacijos; •Komunikacijos dažnis; •Įrašų stilistika; •Papildomos idėjos; •Media dalis.

Reziumė

Autorius
Bembis
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 19, 2022
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
24 skaidr.

Susiję darbai

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Vadyba Diplominis darbas 2008 m. kristina
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės,...

UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas

Vadyba Diplominis darbas smilinggirl88
Šio darbo tikslas – sukurti tinkamą verslo strategiją įmonei „Kratonas“. Atlikus rinkos bei įmonės vidinės situacijos analizę, pateikiama SWOT analizė, kuri atskleidžia, kokios...

Vidinės komunikacijos strategijos

Vadyba Referatas linmat
Visi darbdaviai gerai žino kaipo sunku yra išlaikyti gerą darbuotoją įmonėje. Kad tai padaryti, imamasi visokiausių priemonių, viena iš jų, tai vidinė komunikacija....

Žalgirio prekinio ženklo analizė

Vadyba Prezentacija 2019 m. Bembis
Pristatymas apie ,,Žalgirio'' prekinio ženklo analizę: logotipo analizė, vertybių analizė, paslaugų, produktų, internetinio puslapio ir socialinių tinklų analizė.