Prekinio ženklo strategija
24 skaidr.
Ištrauka
Kadangi, prekės ženklas orientuotas į jauną vartotoją, jį lengviausia mums pasiekti naudojant Instagram, Facebook, Snapchat platformas. Lengviausias būdas pasiekti jauną žmogų socialinėje erdvėje yra įdomi, pritraukianti, spalvota, estetiška vaizdinė grafika, nuotraukos. Taip pat įdomūs, kasdieniški video ir story.
Turinys
- •Situacijos analizė; •Prekės ženklas ,,Trintis po namus‘‘; •Prekės ženklo situacijos analizė; •Tikslai ir uždaviniai; •Konkurentų analizė; •Auditorija; •Kūrybiniai sprendimai ir idėjos; •Socialiniai tinklai; •Strateginė idėja ir komunikacijos kryptys; •Komunikacijos tonas; •Komunikacijos kryptys ir formatai; •Turino formatai rekomendacijos; •Komunikacijos dažnis; •Įrašų stilistika; •Papildomos idėjos; •Media dalis.
Reziumė
- Autorius
- Bembis
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 19, 2022
- Publikuotas
- 2020 m.
- Apimtis
- 24 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Vadyba
Diplominis darbas
2008 m.
kristina
UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas
Vadyba
Diplominis darbas
smilinggirl88
Uab „Deimena“ pardavimo strategijos analizė
Vadyba
Referatas
2006 m.
fruitella
Vidinės komunikacijos strategijos
Vadyba
Referatas
linmat
Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje
Vadyba
Kursinis darbas
2013 m.
taurus
Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksmų vertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2015 m.
marius22
Žalgirio prekinio ženklo analizė
Vadyba
Prezentacija
2019 m.
Bembis