Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksmų vertinimas
Ištrauka
Darbo aktualumas. Šiuo metu pasaulyje išmanieji telefonai yra toks pat įprastas reiškinys, kaip ir kiekvieno žmogaus namuose esantys televizorius. Mobiliųjų telefonų gamintojai bando įvairiais būdais pritraukti kuo daugiau pirkėjų ir padaryti savo prekės ženklą garsesni nei konkurentų. „Šiuolaikinė rinkodara reikalauja kur kas daugiau nei tik sukurti ir parduoti produktą patenkinantį vartotojų poreikius.“ (Bivainienė, L. 2006. p. 1) Todėl remiantys šia autore, reikėtų pamėginti ar išskirtinio prekės ženklo sukūrimas daro įtaką varžantis dėl rinkos dalies su konkurentais.
Darbo problema. Paprastai įmonės tarpusavyje konkuruoja gerindami produktus, o į prekės ženklo įvaizdžio kūrimą investuoja santykinai mažiau. Tačiau neretai, juk įvaizdį apie prekinį ženklą pirkėjai susidaro būtent iš įmonės gaminamų produktų. Todėl darbo problemą, galima įvardinti klausimu: Ar prekės ženklo įvaizdis atspindi įmonės gaminamos produkcijos savybes ir ar daro įtaką konkurencinėje kovoje?
Darbo objektas: Išmaniųjų mobiliojo ryšio telefonų prekinių ženklų įtaką konkurenciniams veiksniams.
Darbo tikslas: Nustatyti, kokie prekiniai ženklai ir kriterijai įtakoja vartotojų pasirinkimą renkantis išmaniuosius telefonus.
Darbo uždaviniai:
- Remiantys Lietuvos autorių moksline literatūra, išnagrinėti prekinių ženklų ir jų tarpusavio konkurenciją teorinių aspektu.
- Išanalizuoti mobiliųjų telefonų gamintojų prekinių ženklų vietą Lietuvos rinkoje.
- Išnagrinėti, kokiomis savybėmis pasižymi mobiliųjų telefonų gamintojų prekinių ženklai ir ar tai daro įtaką tarpusavio konkurencijai.
Darbo metodika ir imtis: Literatūros šaltinių analizė, buvo atliktas kiekybinis tyrimas elektroninės apklausos būdu, kurios metu dalyvavo 48 respondentai, apklausos metų gautų duomenų analizė.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. KONKURENCIJOS SAMPRATA4
- 1.1 Konkurencijos rūšys5
- 1.2 Konkurencijos tipai ir juos lemiantys veiksniai6
- 1.3 Netobuloji konkurencija7
- 1.4 Konkurencijos strategijos9
- 2 PREKINIS ŽENKLAS, JO SAMPRATA IR FUNKCIJOS10
- 2.1 Prekės Identifikavimas ir ženklinimas12
- 2.2 Prekės ženklų tipai ir klasifikacija13
- 3. TIRIAMOJI DALIS14
- 3.1 Bendrieji tyrimo rezultatai14
- 3.2 Bendrieji klausimai apie mobiliojo ryšio telefonus15
- 3.3 Prekės ženklų vertinimas17
- IŠVADOS24
- LITERATŪROS ŠALTINIAI25
- PRIEDAI26
- Internetines apklausos anketa26
Reziumė
- Autorius
- marius22
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 22, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 32 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų