Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksmų vertinimas

32 psl. / 6063 žod.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Šiuo metu pasaulyje išmanieji telefonai yra toks pat įprastas reiškinys, kaip ir kiekvieno žmogaus namuose esantys televizorius. Mobiliųjų telefonų gamintojai bando įvairiais būdais pritraukti kuo daugiau pirkėjų ir padaryti savo prekės ženklą garsesni nei konkurentų. „Šiuolaikinė rinkodara reikalauja kur kas daugiau nei tik sukurti ir parduoti produktą patenkinantį vartotojų poreikius.“ (Bivainienė, L. 2006. p. 1) Todėl remiantys šia autore, reikėtų pamėginti ar išskirtinio prekės ženklo sukūrimas daro įtaką varžantis dėl rinkos dalies su konkurentais.

Darbo problema. Paprastai įmonės tarpusavyje konkuruoja gerindami produktus, o į prekės ženklo įvaizdžio kūrimą investuoja santykinai mažiau. Tačiau neretai, juk įvaizdį apie prekinį ženklą pirkėjai susidaro būtent iš įmonės gaminamų produktų. Todėl darbo problemą, galima įvardinti klausimu: Ar prekės ženklo įvaizdis atspindi įmonės gaminamos produkcijos savybes ir ar daro įtaką konkurencinėje kovoje?

Darbo objektas: Išmaniųjų mobiliojo ryšio telefonų prekinių ženklų įtaką konkurenciniams veiksniams.

Darbo tikslas: Nustatyti, kokie prekiniai ženklai ir kriterijai įtakoja vartotojų pasirinkimą renkantis išmaniuosius telefonus.

Darbo uždaviniai:

  1. Remiantys Lietuvos autorių moksline literatūra, išnagrinėti prekinių ženklų ir jų tarpusavio konkurenciją teorinių aspektu.
  2. Išanalizuoti mobiliųjų telefonų gamintojų prekinių ženklų vietą Lietuvos rinkoje.
  3. Išnagrinėti, kokiomis savybėmis pasižymi mobiliųjų telefonų gamintojų prekinių ženklai ir ar tai daro įtaką tarpusavio konkurencijai.

Darbo metodika ir imtis: Literatūros šaltinių analizė, buvo atliktas kiekybinis tyrimas elektroninės apklausos būdu, kurios metu dalyvavo 48 respondentai, apklausos metų gautų duomenų analizė.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KONKURENCIJOS SAMPRATA4
  • 1.1 Konkurencijos rūšys5
  • 1.2 Konkurencijos tipai ir juos lemiantys veiksniai6
  • 1.3 Netobuloji konkurencija7
  • 1.4 Konkurencijos strategijos9
  • 2 PREKINIS ŽENKLAS, JO SAMPRATA IR FUNKCIJOS10
  • 2.1 Prekės Identifikavimas ir ženklinimas12
  • 2.2 Prekės ženklų tipai ir klasifikacija13
  • 3. TIRIAMOJI DALIS14
  • 3.1 Bendrieji tyrimo rezultatai14
  • 3.2 Bendrieji klausimai apie mobiliojo ryšio telefonus15
  • 3.3 Prekės ženklų vertinimas17
  • IŠVADOS24
  • LITERATŪROS ŠALTINIAI25
  • PRIEDAI26
  • Internetines apklausos anketa26

Reziumė

Autorius
marius22
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 22, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
32 psl.

Susiję darbai

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Vadyba Diplominis darbas 2008 m. kristina
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės,...

Žalgirio prekinio ženklo analizė

Vadyba Prezentacija 2019 m. Bembis
Pristatymas apie ,,Žalgirio'' prekinio ženklo analizę: logotipo analizė, vertybių analizė, paslaugų, produktų, internetinio puslapio ir socialinių tinklų analizė.

Prekinio ženklo strategija

Vadyba Prezentacija 2020 m. Bembis
Prekės ženklas ,,Trintis po namus‘‘ analinė ir strategijos sudarymas ir komunikacijos krypčių nustatymo prezentacinis darbas. Pagrindinis tikslas, kuriant socialinių tinklų strategiją šiam prekės...