Žalgirio prekinio ženklo analizė

17 skaidr.

Ištrauka

•Įkurtas 1944 metais – seniausias ir tituluočiausias krepšinio klubas Lietuvoje; •13 žaidėjų žaidžiančių LKL ir Eurolygoje. •Per laiką subūrė neįtikėtiną sirgalių komandą, kuri ištikimai lydi komandą kiekvienų varžybų metu. •Žalgirio šokėjos – neatsiejama komandos dalis •Žalgirio talismanas ,,Žalgirinis‘‘


Turinys

  • •Apie ,,Žalgirį‘‘; •Vertybės; •Logotipai; •Produktas; •Paslaugos; •Tinklapio apžvalga; •Socialiniai tinklai; •Vaizdinės reklamos analizė; •Vaizdo įrašo reklamos analizė; •Išvados

Reziumė

Autorius
Bembis
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 19, 2022
Publikuotas
2019 m.
Apimtis
17 skaidr.

Susiję darbai

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Vadyba Diplominis darbas 2008 m. kristina
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės,...

UAB "DUV" organizacijos analizė

Vadyba Referatas mali14
Tyrimo objektas - UAB „DUV“ organizacija. Darbo tikslas – atlikti UAB „DUV“ organizacijos valdymo analizę. Uždaviniai: Atlikti UAB "DUV" organizacijos analizę. Išanalizuoti...

Prekinio ženklo strategija

Vadyba Prezentacija 2020 m. Bembis
Prekės ženklas ,,Trintis po namus‘‘ analinė ir strategijos sudarymas ir komunikacijos krypčių nustatymo prezentacinis darbas. Pagrindinis tikslas, kuriant socialinių tinklų strategiją šiam prekės...

„NIKE“ prekės ženklo analizė

Vadyba Kursinis darbas 2022 m. Bembis
Vienas žinomiausių pasaulio prekių ženklų - „Nike“ prekės ženklas rūbų kategorijoje yra vertingiausias prekinis ženklas. Šiuo metu šio prekinio ženklo vertė siekia daugiau...