Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Ištrauka
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui.
Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės, taip pat aprašoma, kaip prekinis ženklas ir jo įvaizdis yra susijęs su vartotojų lojalumu. Atliktas tyrimas parodo, koks yra vaistinių grupės prekinio ženklo įvaizdis klientų požiūriu ir kaip jis vertinamas bei kiek tas įvaizdis įtakoja klientų lojalumą. Remiantis tyrimu, siekiama įvertinti vaistinių grupės prekinio ženklo įvaizdžio stipriąsias ir silpnąsias puses, pateikti pasiūlymus bei priemones įvaizdžiui gerinti bei esamo įvaizdžio kūrimo problemoms spręsti.
Darbas pateikiamas su visais Priedais (apklausos anketa, literatūros sąrašu, santrauka, kt.).
Darbas įvertintas 9.
Turinys
- ĮVADAS1
- 1. PREKINIO ŽENKLO TEORINIS APIBRĖŽIMAS3
- 1.1 Prekinio ženklo sąvokos reikšmė. Prekinių ženklų klasifikacija3
- 1.2 Prekinių ženklų klasifikacija4
- 1.3 Prekinio ženklo įvaizdis6
- 2. KLIENTŲ LOJALUMAS9
- 2.1 Klientų lojalumo sąvokos reikšmė ir ypatumai9
- 3. PASLAUGOS PREKINIO ŽENKLO ĮVAIZDŽIO SĄRYŠIS SU LOJALUMU14
- 3.1 Klientų lojalumo prekės ženklui svarba įmonei14
- 3.2 Klientų lojalumo santykis su teigiamu prekinio ženklo įvaizdžiu16
- 3.3 Prekinio ženklo įvaizdžio panaudojimas klientų lojalumo valdymui20
- 4. PREKINIO ŽENKLO ĮVAIZDŽIO ĮTAKOS KLIENTŲ LOJALUMUI TYRIMAS29
- 4.1 Vaistinių tinklo „N“veikos analizė29
- 4.2 Tyrimo metodologija29
- 4.3 Respondentų apibūdinimas30
- 4.4 Prekinio ženklo įvaizdžio ir klientų lojalumo analizė33
- IŠVADOS44
- PASIŪLYMAI45
- SUMMARY46
- LITERATŪROS SĄRAŠAS48
- PRIEDAI50
Reziumė
- Autorius
- kristina
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €13.59
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 27, 2012
- Publikuotas
- 2008 m.
- Apimtis
- 55 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų