Klientų lojalumo lygiai
20 skaidr.
Ištrauka
(Griffin, 1997). Vartotojų lojalumo evoliucijoje yra išskiriamos septynios stadijos:Įtariamasis (A suspect)Potencialus vartotojas (A prospect)Diskvalifikuotas potencialus vartotojas (Disqualified Prospect)Vartotojas, perkantis pirmą kartą (First time customer)Vartotojas, perkantis pakartotinai (Repeat customers)Klientas (A client)Advokatas (an Advocate)
Reziumė
- Autorius
- dzastyna
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 16, 2014
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 20 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Vadyba
Diplominis darbas
2008 m.
kristina
Pardavimo psalaugas teikiančios įmonės klientų aptarnavimo standartas
Vadyba
Referatas
2015 m.
egis144
Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Vadyba
Diplominis darbas
2012 m.
linakla
UAB „Interactio“ įmonės sinchroninio vertimo paslaugos klientų gaunamos vertės analizė
Vadyba
Kursinis darbas
2017 m.
natasa369
UAB "Vipseta" klientų lojalumo formavimas
Vadyba
Kursinis darbas
2016 m.
salvete
Lietuvoje įrankiais prekiaujančių organizacijų klientų e-lojalumo vertinimas
Vadyba
Diplominis darbas
2012 m.
filomele
Darbuotojų lojalumo svarba klientų pasitenkinimui
Vadyba
Kursinis darbas
2016 m.
KNK