„NIKE“ prekės ženklo analizė

15 psl. / 3732 žod.

Ištrauka

Tyrimo aktualumas. Kiekvienas vartotojo susidūrimas su prekės ženklu yra itin svarbus. Dėl šios priežasties nuosekli prekės ženklo komunikacija yra itin svarbi prekės ženklo identitetui ir turi išlikti vientisa naudojant įvairias priemones ir skirtingus komunikacijos kanalus. Siekiant išreikšti prekės ženklo identitetą, naudojami svarbūs prekės ženklo elementai – vizija, prekės ženklo vertybės, komunikacijos tomas, simboliai ir pnš. Vienas žinomiausių pasaulio prekių ženklų - „Nike“ prekės ženklas rūbų kategorijoje yra vertingiausias prekinis ženklas. Šiuo metu šio prekinio ženklo vertė siekia daugiau nei 33,2 bilijonus dolerių. ,,Nike‘‘ prekės ženklas išskiria savo sugebėjimu vartotojui leisti pasijausti lyg garsi sporto žvaigždė, dėl šios priežasties ne fizinės produkto savybės atnešė didžiulę šio prekinio ženklo paklausą, bet būtent sukurtas prekinio ženklo įvaizdis. Asociacijos su garsių sportininkų pavardėmis ir prekinio ženklo įkvėpimas vartotojams leido šiam prekės ženklui tapti garsiu visame pasaulyje.


Tyrimo tikslas. Išanalizuoti “Nike” prekinio ženklo identiteto skiriamuosius bruožus ir sukuriamą vertę vartotojui.


Uždaviniai:




  1. Apibendrinti prekės ženklo istorijos pagrindinius aspektus, apžvelgti prekės ženklo simboliką ir sukuriamą vertę vartotojui.




  2. Atsižvelgus į prekės ženklo komunikaciją, išanalizuoti prekės ženklo identito prizmę.




  3. Atlikti prekės ženklo identiteto analizę, remiantis Aaker ir Joachimsthaler modeliu.




Tyrimo metodai. Darbo tikslui įgyvendinti atliekamas žvalgybinis tyrimas, atlikta lyginamoji literatūros analizė.


Turinys

  • ĮVADAS.4
  • „Nike“ prekės ženklo istorija5
  • 1.1.          „Nike“ prekės ženklo atsiradimo istorija.5
  • 1.2.          „Nike“ prekės ženklo simbolika.6
  • 1.3.          „Nike“ prekės ženklo vertė.6
  •  
  • nike prekės ženklo identiteto analizė.11
  • 2.1.          „Nike“ prekės ženklo identiteto prizmė.11
  • 2.2.          „Nike“ prekės ženklo identiteto analizė, remiantis Aaker ir Joachimsthaler modeliu 13
  • 2.3.          „Nike“ prekės ženklo identiteto šaltiniai11
  • IŠVADOS.14
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS.15

Literatūros sąrašas


  1. Nike: brand value worldwide 2022 | Statista. (n.d.). Retrieved May 9, 2022, from https://www.statista.com/statistics/632210/nike-brand-value/

  2. Amerikos akcijų rinkos apžvalga - Portalas investuotojams. (n.d.). Retrieved May 9, 2022, from https://www.traders.lt/page.php?id=22110&fbclid=IwAR2rzxF5WHJWiWtWBoIVYoJv34j0GibUyXwjBAjE1LfTXYcFV87zl88BY7E

  3. Breaking Barriers | Nike Purpose. (n.d.). Retrieved May 9, 2022, from https://purpose.nike.com/

  4. Exploring Nike’s Brand Positioning | fisovee. (n.d.). Retrieved May 9, 2022, from https://fisovee.wordpress.com/2017/11/21/brand-identity-of-nike/

  5. Kids Running - Marathon Kids. (n.d.). Retrieved May 9, 2022, from https://marathonkids.org/?fbclid=IwAR0LdQy-S2IjeIlQB1KTe3qPCNT_d2pr6Qo8ASrY7oZv2Sx_BgtHhLyIxjA

  6. „Nike“: prekės ženklo kūrimo ir plėtros istorija, įmonės logotipas - Visuomenė - 2022. (n.d.). Retrieved May 9, 2022, from https://lt.drunkentengu.com/nike-istoriya-sozdaniya-i-razvitiya-brenda-logotip-kompanii-126c8d2


Reziumė

Autorius
Bembis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 19, 2023
Publikuotas
2022 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Vadyba Diplominis darbas 2008 m. kristina
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės,...

Žalgirio prekinio ženklo analizė

Vadyba Prezentacija 2019 m. Bembis
Pristatymas apie ,,Žalgirio'' prekinio ženklo analizę: logotipo analizė, vertybių analizė, paslaugų, produktų, internetinio puslapio ir socialinių tinklų analizė.

Prekinio ženklo strategija

Vadyba Prezentacija 2020 m. Bembis
Prekės ženklas ,,Trintis po namus‘‘ analinė ir strategijos sudarymas ir komunikacijos krypčių nustatymo prezentacinis darbas. Pagrindinis tikslas, kuriant socialinių tinklų strategiją šiam prekės...