Prekės ženklo rinkodaros priemonių tobulinimas

27 skaidr.

Ištrauka

Atlikus segmentavimą pagal įvairius kriterijus, buvo nustatoma kokio amžiaus ir lyties yra kosmetikos priemonių pirkėjai, kokias pajamas jie gauna, kur gyvena ir kokie apskritai yra mūsų pasirinkto prekės ženklo potencialūs klientai pagal asmenybės kriterijų.


Turinys

  •  
  • Įvadas
  • Tikslas ir uždaviniai
  • Prekės ženklas
  • Produktai
  • SWOT analizė
  • Konkurentai
  • Rinkos segmentavimas
  • Demografinis kriterijus
  • Socioekonominis kriterijus
  • Vieta
  • Asmenybės kriterijus
  • Pozicionavimo strategija
  • Pozicionavimo žemėlapis
  • Kiekybinis tyrimas
  • Tyrimo rezultatų analizė
  • Vykdoma reklama
  • Reklamų tipai
  • Reklamos vietos
  • Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas
  • Siūloma rinkodara
  • Išvados 
  •  
  •  

Reziumė

Autorius
Bembis
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 6, 2021
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
27 skaidr.

Susiję darbai

Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

Rinkodara Kursinis darbas linadina
Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados stilių. Mada – tarsi plintanti infekcija, tai tikrovės...

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Rinkodara Diplominis darbas 2013 m. dzastyna
Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus. Vartotojai šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje gauna daugybę žinučių ir...

Rinkodaros planas "Adidas" prekės ženklui

Rinkodara Referatas 2019 m. kristinakis
Kas dieną prekybai vystantis vis sparčiau ir verslininkams siūlant vis įvairesnes prekes labai svarbiu uždaviniu įmonėms tampa išlaikyti savo originalumą ir populiarumą. Tam...