Išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekinių ženklų konkurencinių veiksnių vertinimas
Ištrauka
Šiuolaikinio pasaulio žmonės gyvena inovatyvumo bei technologijų pasaulyje,todel išmanieji telefonai be abejo yra būtini patenkinti šį naujovių poreikį ir neatsilikti nuo mados.Žmonės nori kuo nors išsiskirti iš minios,kuris gali turėti išskirtini akcentą pavyzdžiui:išmanujį telefoną,kuris turi nepalyginimai daugiau naujų funkcijų,programų bei yra liečiamu ekranu lyginant su paprasčiausiais klaviatūriniai telefonais yra didelė naujovė platus įvairus funkcijų asortimentas ir pranašumas.
Kuo išmanieji mobilieji telefonai yra pranašesni už paprastus klaviatūrinius mobiliuosius telefonus? Visų pirma naujausieji išmanieji telefonai sudaro didžiausia mobiliųjų telefonų pasaulyje rinkos dalį,tai atspindi jų paklausa visuomenėje,kuriai yra būdinga dažnai ,,atsinaujinti’’, neatsilikti nuo tendencijų. Išmaniųjų darbinis našumas ir operatyvioji atmintis bei dabartinės esamos populiariausios operacinė sistems yra iphone IOS,nokia lumia windows mobile ir taipogi android nieko nebenusileidžia planšetėms ir nešiojamiems kompiuteriams.
Išmaniųjų mobiliojo ryšio telefonų gamintojų įvairovė didelė:Apple,Samsung,Sony,Nokia,LG,HTC ir t.t.Pirmasis išmanusis telefonas buvo sukurtas 1997 metais tai Sony Ericsson GS 88.
Populiariausi išmaniųjų mobiliųjų telefonų prekiniai ženklai:Apple,Samsung,Sony,Nokia.Šie gamintojai siekia sukurti kuo išskirtinesni išmanųjį,kad būtent pirktų jį.
1.Darbo problema:Šiuo metu išmaniųjų mobiliųjų telefonų rinkoje dominuoja du lyderiai-gamintojai – tai yra Apple ir Samsung prekinis ženklas.
Kaip mobiliojo ryšio telefonų gamintojus vertina vartotojai ir kokie aspektai ir kriterijai yra svarbiausi renkantis mobiliojo ryšio telefoną konkurenciniu požiūriu?
2.Darbo objektas:išmaniųjų mobiliojo ryšio telefonų prekinių ženklų konkurenciniai veiksniai.
3.Darbo tikslas:nustatyti, kokie prekiniai ženklai ir kriterijai įtakoja vartotojų pasirinkimą renkantis išmaniuosius telefonus.
4.Darbo uždaviniai:Išsiaiškinti ir apibendrinti motyvus, paskatinusius vartotojus pasirinkti išmanujį mobilųjį telefoną.
5.Darbo metodika ir imtis:buvo atliktas tyrimas elektroninės apklausos būdu,kurios metu dalyvavo 48 respondentai.
Turinys
- 1. Įvadas3
- 2. Kas yra konkurencija,kokia ji gali būti,kas ją įtakoja?4
- 2.1. Tobuloji konkurencija4
- 2.2. Netobuloji konkurencija4
- 3. Konkurencijos strategijos5
- 4. Prekinis ženklas,jo samprata ir funkcijos6
- 4.1 Prekės identifikavimas ir ženklinimas7
- 4.2 Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė9
- 4.3 Prekės ženklų Tipai ir klasifikacija10
- 4.4 Prekės ženklo funkcijos11
- 5.Literatūra13
- 6.Tiriamoji dalis14
- 7.Tyrimo išvados31
- 8.Priedas32
Reziumė
- Autorius
- marius22
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 22, 2016
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 37 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų