Parfumerijos parduotuvės „Stilistė“ paslaugų kokybės tyrimas

27 psl. / 6.898 žod.

Ištrauka

Šiame darbe pristatomas paslaugų kokybės reiškinio aspektų tyrimas. Analizuojami paslaugų kokybės valdymo ypatumai, aptariami pagrindiniai paslaugų kokybės vertinimo kriterijai bei pagrindines paslaugų kokybės valdymo problemos ir priežastys, kurios įtakoja vartotojo laukiamos ir patirtos paslaugų kokybės neatitikimą. Nors apie paslaugų kokybę yra nemažai rašoma, dažnai paslaugų kokybė taip ir lieka ne visiškai aiškiu, struktūrizuotu objektu.


Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. LITERATŪROS ANALIZĖ6
  • 1.1 PASLAUGOS IR KOKYBĖS SANTYKIS6
  • 1.2 VARTOTOJŲ POREIKIŲ ANALIZĖ8
  • 1.3 TYRIMŲ METODAI IR JŲ PANAUDOJIMAS10
  • 2. TEORINIAI SPRENDIMAI10
  • 2.1 PASLAUGŲ TYRIMO STRATEGIJOS10
  • 2.2 PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMŲ PROGRAMOS11
  • 2.3 KOKYBĖS MATAVIMO BŪDAI13
  • 3. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI15
  • 3.1 SERVQUAL METODAS15
  • 3.2 “SLAPTO PIRKIMO” METODAS16
  • 3.3 VARTOTOJŲ APKLAUSOS17
  • 3.4 PANAUDOTŲ METODŲ TYRIMŲ IŠVADOS21
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS22
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS24
  • PRIEDAI25

Reziumė

Autorius
jusala
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 22, 2012
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
27 psl.

Susiję darbai