Parfumerijos parduotuvės „Stilistė“ paslaugų kokybės tyrimas
27 psl. / 6.898 žod.
Ištrauka
Šiame darbe pristatomas paslaugų kokybės reiškinio aspektų tyrimas. Analizuojami paslaugų kokybės valdymo ypatumai, aptariami pagrindiniai paslaugų kokybės vertinimo kriterijai bei pagrindines paslaugų kokybės valdymo problemos ir priežastys, kurios įtakoja vartotojo laukiamos ir patirtos paslaugų kokybės neatitikimą. Nors apie paslaugų kokybę yra nemažai rašoma, dažnai paslaugų kokybė taip ir lieka ne visiškai aiškiu, struktūrizuotu objektu.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. LITERATŪROS ANALIZĖ6
- 1.1 PASLAUGOS IR KOKYBĖS SANTYKIS6
- 1.2 VARTOTOJŲ POREIKIŲ ANALIZĖ8
- 1.3 TYRIMŲ METODAI IR JŲ PANAUDOJIMAS10
- 2. TEORINIAI SPRENDIMAI10
- 2.1 PASLAUGŲ TYRIMO STRATEGIJOS10
- 2.2 PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMŲ PROGRAMOS11
- 2.3 KOKYBĖS MATAVIMO BŪDAI13
- 3. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI15
- 3.1 SERVQUAL METODAS15
- 3.2 “SLAPTO PIRKIMO” METODAS16
- 3.3 VARTOTOJŲ APKLAUSOS17
- 3.4 PANAUDOTŲ METODŲ TYRIMŲ IŠVADOS21
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS22
- LITERATŪROS SĄRAŠAS24
- PRIEDAI25
Reziumė
- Autorius
- jusala
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 22, 2012
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 27 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Vadyba
Diplominis darbas
2007 m.
kristina
Kokybiškos (konkurencingos) paslaugos kūrimas UAB „Kaunas“ pavyzdžiu
Vadyba
Kursinis darbas
julius
Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas
Vadyba
Diplominis darbas
2012 m.
mantuozas
"Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas
Vadyba
Kursinis darbas
2010 m.
Žanelija
,,Eurokos“ parduotuvės prekių asortimento formavimo tyrimas
Vadyba
Kursinis darbas
2015 m.
kristinukas89
UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste
Vadyba
Kursinis darbas
2008 m.
dalia123
Grožio salono "Senamiesčio fėjos" paslaugų kokybės vertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2017 m.
simutve