Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
49 psl. / 12547 žod.
Ištrauka
Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu teoriniai aspektai. Antroje dalyje pateikiama grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu tyrimo metodika. Trečioje dalyje atskleidžiama grožio salono „Birutė“ teikiamų paslaugų kokybė vartotojų požiūriu.
Darbas įvertintas 10.
Turinys
- ĮVADAS1
- 1. PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VARTOTOJŲ POŽIŪRIU TEORINIAI ASPEKTAI3
- 1.1 Paslaugų sampratos apibūdinimas3
- 1.2 Paslaugų vartotojų aptarnavimo proceso ypatumai7
- 1.3 Paslaugų kokybės sampratos apibūdinimas9
- 1.4 Paslaugų kokybės dimensijų ypatumai11
- 1.5 Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimo ypatumai14
- 1.6 Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai16
- 2. GROŽIO SALONO „BIRUTĖ“ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VARTOTOJŲ POŽIŪRIU TYRIMO METODIKA18
- 2.1 Grožio salono „Birutė“ apibūdinimas18
- 2.2 Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės apibūdinimas23
- 2.3. Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu tyrimo metodika ir organizavimas29
- 3. GROŽIO SALONO „BIRUTĖ“ PASLAUGŲ KOKYBĖS ĮVERTINIMAS VARTOTOJŲ POŽIŪRIU31
- IŠVADOS43
- REKOMENDACIJOS45
- LITERATŪROS SĄRAŠAS46
- SUMMARY48
Reziumė
- Autorius
- kristina
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €14.58
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 27, 2012
- Publikuotas
- 2007 m.
- Apimtis
- 49 psl.
Atsiliepimai
Patvirtintas užsakymas
Puikus darbas
2012 06 19
Patvirtintas užsakymas
Truputi per ilgas, kaip kursinis, bet darbas geras.
2014 02 27
Patvirtintas užsakymas
Geras darbas, taciau mazokai uzsienio autoriu analizes...
2015 03 01
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Vadyba
Referatas
boriseviciene
Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Vadyba
Kursinis darbas
marius22
Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Vadyba
Diplominis darbas
2012 m.
linakla
Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Vadyba
Referatas
2009 m.
boriseviciene
UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste
Vadyba
Kursinis darbas
2008 m.
dalia123
Grožio salono "Senamiesčio fėjos" paslaugų kokybės vertinimas
Vadyba
Kursinis darbas
2017 m.
simutve
Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje
Vadyba
Kursinis darbas
bandza