Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

49 psl. / 12547 žod.

Ištrauka

Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu teoriniai aspektai. Antroje dalyje pateikiama grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu tyrimo metodika. Trečioje dalyje atskleidžiama grožio salono „Birutė“ teikiamų paslaugų kokybė vartotojų požiūriu.

Darbas įvertintas 10.


Turinys

  • ĮVADAS1
  • 1. PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VARTOTOJŲ POŽIŪRIU TEORINIAI ASPEKTAI3
  • 1.1 Paslaugų sampratos apibūdinimas3
  • 1.2 Paslaugų vartotojų aptarnavimo proceso ypatumai7
  • 1.3 Paslaugų kokybės sampratos apibūdinimas9
  • 1.4 Paslaugų kokybės dimensijų ypatumai11
  • 1.5 Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimo ypatumai14
  • 1.6 Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai16
  • 2. GROŽIO SALONO „BIRUTĖ“ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VARTOTOJŲ POŽIŪRIU TYRIMO METODIKA18
  • 2.1 Grožio salono „Birutė“ apibūdinimas18
  • 2.2 Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės apibūdinimas23
  • 2.3. Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu tyrimo metodika ir organizavimas29
  • 3. GROŽIO SALONO „BIRUTĖ“ PASLAUGŲ KOKYBĖS ĮVERTINIMAS VARTOTOJŲ POŽIŪRIU31
  • IŠVADOS43
  • REKOMENDACIJOS45
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS46
  • SUMMARY48

Reziumė

Autorius
kristina
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€14.58
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 27, 2012
Publikuotas
2007 m.
Apimtis
49 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
Puikus darbas
Patvirtintas užsakymas
Truputi per ilgas, kaip kursinis, bet darbas geras.
Patvirtintas užsakymas
Geras darbas, taciau mazokai uzsienio autoriu analizes...

Susiję darbai