,,Eurokos“ parduotuvės prekių asortimento formavimo tyrimas

31 psl. / 4800 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Besikeičiančios ekonominės, socialinės ir politinės sąlygos pasaulyje daro didelę įtaką verslui. Kiekviena įmonė stengiasi patenkinti klientų norus ir poreikius, bei iš įmonės ūkinės veiklos gauti maksimalų pelną. Vis stiprėjanti konkurencija ir augantys klientų norai bei poreikiai daugumos įmonių vadovus verčia pasukti galvas kaip efektyviau pristatyti prekes ar paslaugas, nuolat plėsti parduodamų prekių ar paslaugų asortimentą ir išlaikyti nuolatinius klientus, bei pritraukti naujus. Žengiant į rinką, pats svarbiausias veiksnys yra tinkamas prekių asortimento formavimas. Šis veiksnys išlieka lygiai toks pat svarbus ir visu įmonės gyvavimo laikotarpiu. Taigi tinkamas prekių asortimento formavimas, jo valdymo politika, bei konkurencingumas rinkoje yra kone svarbiausi įmonės uždaviniai, siekiant pelningos įmonės veiklos.

Problematika. Kintant ekonominei situacijai bei nedarbo lygiui šalyje, gyventojų poreikiai taip pat kinta. Todėl įmonių vadovai susiduria su problema, kokį prekių asortimentą suformuoti, kuris atitiktų daugumos klientų poreikius. Organizacijai tai yra svarbu, kad galėtų įsitvirtintų rinkoje bei būtų pranašesne už konkurentus.

Darbo objektas – „Eurokos“ parduotuvės prekių asortimentas.

Darbo tikslas – išanalizuoti ,,Eurokos“ parduotuvės prekių asortimento formavimą.

Darbo uždaviniai:

  1. Išnagrinėti prekių asortimento formavimo teorinius aspektus;
  2. Išanalizuoti „Eurokos“ parduotuvės klientų poreikius ir prekių asortimento formavimą.

Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė ir lyginimas, apklausos duomenų analizė.


Turinys

  • Santrauka
  • Įvadas
  • 1. DARBO OBJEKTO, INFORMACIJOS ŠALTINIŲ IR TYRIMŲ METODIKOS APŽVALGA
  • 2. ASORTIMENTO FORMAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI
  • 2. 1. Prekių asortimento samprata ir klasifikavimas
  • 2. 2. Asortimento formavimo principai
  • 2. 3. Prekių asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai
  • 3. „EUROKOS“ PARDUOTUVĖS PREKIŲ ASORTIMENTO TYRIMAS
  • 3. 1. „Eurokos“ parduotuvės klientų charakteristika
  • 3. 2. „Eurokos“ parduotuvės prekių asortimento tyrimo rezultatų analizė
  • Išvados ir pasiūlymai
  • Terminų ir sąvokų žodynas
  • Literatūros sąrašas
  • Priedų sąrašas
  • 1 priedas. UAB „Kosmelita“ organizacinė valdymo struktūra
  • 2 priedas. ,,Eurokos“ parduotuvių tinklo pirkėjų apklausos klausimynas

Reziumė

Autorius
kristinukas89
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 12, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
31 psl.

Susiję darbai

Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas

Vadyba Verslo planas 2011 m. astux1996
Steigiant naują įmonę svarbu įvertinti ją supančią aplinką. Labai svarbu numatyti būsimos prekybos įmonės ateitį, nuspręsti ar verta rizikuoti. Gerėjant ekonominiam šalies lygiui,...

Konkurencinių pranašumų tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2015 m. rasa13
Šio darbo problema yra nustatyti ką duoda konkurencinis pranašumų tyrimas, kaip ir kokiais būdais jo siekiama ir kaip jis kuriamas. Konkurencinio pranašumų tyrimų...

Inovacinis įmonės klimatas - tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2009 m. rasa13
Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę įtaką ateities socialinei ekonominei plėtrai. Verslas išgyvena evoliucijos...

VPMF asortimento formavimas

Vadyba Kursinis darbas 2018 m. Didi
Pateikiama VPMF naujo asortimento sukūrimo metodika, elektroninės erdvės konkurencinė analizė, pardavimų scenarijus ir pardavimų skatinimas.