Kavos vartojimo tyrimas Panevėžio mieste
Ištrauka
Rinkodaros tyrimas: rinkos informacijos rinkimas, apdorojimas, išdėstymas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimo uždaviniai - sužinoti visas detales apie vartotojus, konkurentus ar kitus faktorius, įtakosiančius rinkos dalį. Tai padeda galutinai įvertinti verslo idėjų įgyvendinimo galimybes ir vietas, kuriose įmonei gali iškilti grėsmė. Rinkodara yra nesibaigiantis procesas. Jis apima nenutrūkstamą aplinkos tyrinėjimą ir suteikia informaciją apie aplinkos įtaką verslui. Kuo geriau įmonė supranta savo vartotojus ir sugeba patenkinti jų reikalavimus, tuo sėkmingesnis yra verslas.
Šio darbo uždavinys - nustatyti esamą rinkos situaciją taip, kad vėliau būtų galima įmonei dirbti turint patikimą ir gerą informaciją.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. SITUACIJOS ANALIZĖ3
- 2. PROBLEMOS FORMULAVIMAS4
- 3. TYRIMO TIKSLAI4
- 4. HIPOTEZIŲ FORMULAVIMAS5
- 5. TYRIMO TIPO IR METODO PARINKIMAS5
- 6. TYRIMO METODIKOS PARENGIMAS6
- 7. DUOMENŲ RINKIMAS6
- 8. DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS7
- 9. IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS16
- LITERATŪROS SĄRAŠAS17
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- jusala
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €8.05
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 21, 2012
- Publikuotas
- 2007 m.
- Apimtis
- 21 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų