Kavos vartojimo tyrimas Panevėžio mieste

21 psl. / 4.090 žod.

Ištrauka

Rinkodaros tyrimas: rinkos informacijos rinkimas, apdorojimas, išdėstymas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimo uždaviniai - sužinoti visas detales apie vartotojus, konkurentus ar kitus faktorius, įtakosiančius rinkos dalį. Tai padeda galutinai įvertinti verslo idėjų įgyvendinimo galimybes ir vietas, kuriose įmonei gali iškilti grėsmė. Rinkodara yra nesibaigiantis procesas. Jis apima nenutrūkstamą aplinkos tyrinėjimą ir suteikia informaciją apie aplinkos įtaką verslui. Kuo geriau įmonė supranta savo vartotojus ir sugeba patenkinti jų reikalavimus, tuo sėkmingesnis yra verslas.
Šio darbo uždavinys - nustatyti esamą rinkos situaciją taip, kad vėliau būtų galima įmonei dirbti turint patikimą ir gerą informaciją.


Turinys

  • ĮVADAS
  • 1. SITUACIJOS ANALIZĖ3
  • 2. PROBLEMOS FORMULAVIMAS4
  • 3. TYRIMO TIKSLAI4
  • 4. HIPOTEZIŲ FORMULAVIMAS5
  • 5. TYRIMO TIPO IR METODO PARINKIMAS5
  • 6. TYRIMO METODIKOS PARENGIMAS6
  • 7. DUOMENŲ RINKIMAS6
  • 8. DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS7
  • 9. IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS16
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS17
  • PRIEDAI

Reziumė

Autorius
jusala
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.05
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 21, 2012
Publikuotas
2007 m.
Apimtis
21 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
darbas labai geras issami informacija bet man ne viska pavyks priderinti prie mano darbo..

Susiję darbai

Slapto pirkėjo tyrimas UAB "Maxima"

Rinkodara Tyrimas 2012 m. sypsenele
Viskas prasidėjo JAV, kai bankų ir mažmeninės prekybos savininkai pastebėjo, jog jų darbuotojai vagia įmonės turtą. Bandydami apsisaugoti, jie pradėjo naudotis samdytų pirkėjų...

Įvaizdžio formavimo tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2014 m. rasa13
Darbo tikslas. Ištirti įvaizdžio formavimą apklausiant specialistus. Darbo uždaviniai: aptarti ivaizdio teorinius aspektus; pateikti tyrimo metodiką; attlikti tyrima ir pasiūlymus.

Vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais –...