AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas

26 psl. / 6088 žod.

Ištrauka

Statistiniai duomenys rodo, kad 84,3 % vartotojų ieško informacijos apie prekes ir paslaugas internete, todėl interneto svetainės tampa privalomu organizacijų atributu. Interneto svetainės kokybė bei jos gebėjimas atitikti vartotojų lūkesčius aktualus ne tik svetainės lankytojui, bet ir užsakovui bei kūrėjui. Norint įvertinti internetinės svetainės kokybę, kyla tam tikrų sunkumų, kadangi dar nėra universalių interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijų ir metodų.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ – tai bendrovė, teikianti viešojo tarpmiestinio transporto paslaugas. Kadangi tai yra viena iš pagrindinių tarpmiestinio transporto bendrovių, labai svarbu, jog reikalinga informaciją apie kelionių maršrutus, tvarkaraščius, kainą ir kitas paslaugas būtų lengvai prieinama paslaugos vartotojams. Būtent tam ir naudojama AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainė www.litrail.lt.

Šio kursinio darbo objektas – AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainė.

Tikslas – atlikti AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešųjų e. paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimą.

Uždaviniai:

  1. Išnagrinėti literatūros šaltiniuose pateikiamus interneto svetainės apibrėžimus bei interneto svetainės kokybės sąvokas.
  2. Išanalizuoti literatūros šaltiniuose pateikiamus interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijus ir metodus.
  3. Surinkti ir išnagrinėti duomenis, padedančius įvertinti internetinės svetainės kokybę.
  4. Atlikti konkrečios internetinės svetainės kokybės tyrimą.

Darbe naudojami Cao, Zhang ir Seydel interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai, VPTCS (Visibilité (matomumas), Perception (surinkimas), Technique (technika), Contenu (turinys), Services (paslaugos)) vertinimo metodika bei literatūros analizė.


Turinys

  • Turinys
  • Lentelių sąrašas3
  • Paveikslėlių sąrašas3
  • Įvadas4
  • 1. Interneto svetainės kokybė ir jos vertinimas literatūroje5
  • 1.1. Interneto svetainės samprata ir tipai5
  • 1.2. Interneto svetainės kokybės sąvoka6
  • 1.3. Interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai ir metodai7
  • 2. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės kokybės tyrimas13
  • 2.1. AB „Lietuvos geležinkeliai“ veikla13
  • 2.2. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės teikiamos paslaugos15
  • 2.3. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės kokybės vertinimas15
  • 2.4. AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainės kokybės tyrimo rezultatai22
  • 3. Pasiūlymai AB „Lietuvos geležinkeliai“ interneto svetainei23
  • Išvados25
  • Literatūros sąrašas26
  • Priedai27
  • Sąžiningumo deklaracija28

Reziumė

Autorius
mantela
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 2, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Paslaugų marketingo analizė

Rinkodara Referatas donatak
Per pastarąjį dešimtmetį paslaugų sfera beveik visose, o ypač postkomunistinėse pasaulio šalyse plėtojasi labai sparčiai. Ji apima plačią veiklos sritį - nuo prekybos...

AB „Lietuvos geležinkeliai“ marketingo kompleksas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. aurelija33
Numatant, kas gali atsitikti, įmanoma nuspėti savo veiksmus ir poelgius nepalankiausiais atvejais. Todėl strategiškai planuojant verslą, tikimybė patirti sėkmę gerokai didesnė, nes veiklos...

Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga

Rinkodara Referatas 2011 m. rasa13
Temos aktualumas. Internetinė prekyba reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius...