Naratyviniai alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamų modeliai
Ištrauka
Reklama šiuolaikiniams žmonėms daro didžiulę įtaką, kuo toliau tuo labiau ji skverbiasi į kiekvieno žmogaus
mintis ir veiksmus. Ja yra siekiama atkreipti vartotojų dėmesį į reklamuojamą prekę ar paslaugą, tai yra lyg viešas skelbimas, kuriuo siekiama atkreipti žmonių dėmesį į prekių ar paslaugų egzistavimą, jų ypatybes, kainą
ir padidinti jų patrauklumą ir perkamumą kuo didesnei vartotojų rinkai. Juk dabar reklamų yra daugybė visur: laikr aščiuose, žurnaluose, internete, reklaminiuose stenduose, autobusuose, televizijoje, radijo pranešimuose
ir t.t. Taigi, nereikėtų stebėtis, jog prekių vardai, jų logotipai, melodijos ir šūkiai tapo neatskiriama visuomenės dalimi, o tai kartais gali turėti ir neigiamą įtaką kiekvienam vartotojui. Tokią neigiamą įtaką gali daryti ir alkoholio reklamos, kurios ir bus nagrinėjamos šiame darbe, tačiau apie jų teigiamą ar neigiamą įtaką nebus
kalbama, šio darbo tikslas yra pažiūrėti į šias reklamas semiotiniu požiūriu ir atskleisti, kokie naratyviniai modeliai yra taikomi alkoholinių gėrimų reklamose. Minėtam tikslui pasiekti yra keliami tokie darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti, kas yra semiotika, supažindinti su semiotinės analizės reikšmių lygmenimis.
2. Pateiktiužsienio ir lietuviškų reklamų semiotines analizes.
3. Tarpusavyje palyginti užsienio ir lietuviškų alkoholinių gėrimų reklamų semiotines analizes.
Temos aktualumas:
ši tema yra svarbi tuo, jog tinkamai pasitelkus semiotinę analizę galima daug labiau padidinti reklamuojamų produktų paklausą. Semiotinė analizė yra plačiau paplitusi tyrinėjant literatūrą, tačiau kuo toliau, tuo labiau ji pasitelkiama nagrinėjant ir reklamas. Toks semiotinės analizės būdas yra labiau paplitęs užsienyje, tačiau bėgant laikui jis vis labiau naudojamas ir Lietuvoje.
Tyrimo objektas: alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamos.
Darbo medžiaga: tyrimui atlikti buvo pasirinktos trys užsienio ir trys lietuviško alaus vaizdinės reklamos.
Tyrimo metodas: aprašomasis, analitinis tyrimas.
Darbo struktūra: šį kursinį darbą sudaro įvadas, teorinė ir praktinė dalys, išvados, šaltiniai ir literatūra. Įvade yra nurodomas darbo tikslas, keliami darbo uždaviniai, temos aktualumas, objektas, naudojama medžiaga. Teorinėje darbo dalyje, remiantis Dainius Vaitiekūno „Literatūrinėssemiotikos pradmenys “, Ron Beasley, Marcel Danesi.„Persuasive Signs. The Semiotics ofAdvertising“ lietuvišku Laimos Nevinskaitės vertimu, Mostauskio„ S. Shopenhaueris–apie estetinępatirtį“ veikalais yra trumpai aprašytas semiotikos mokslas, aptariama reklama semiotiniu požiūriu, estetinė pagava, reikšmės lygmenys. Praktinėje dalyje yra aptariami naratyviniai modeliai pasirinktose užsienio ir Lietuvos alaus reklamose ir jie tarpusavyje yra palyginami. Išvadose punktais yra surašyti apibendrinimai ir viso darbo rezultatai.
Turinys
- TURINYS
- ĮVADAS
- TEORINĖ DALIS
- 1. Semiotika
- 1.1. Reklama semiotiniu požiūriu
- 1.2.Reklamos tyrimuose vartojamos semiotikos sąvokos
- 2. Estetinė pagava.
- 3.Reikšmės lygmenys
- 3.1. Diskursyvinis lygmuo
- 3.2. Naratyvinis lygmuo
- 3.2.1.Naratyvinio lygmens sąvokos
- 3.2.2 Kanoninė naratyvinė shema
- 3.3 Loginis–semantinis lygmuo
- PRAKTINĖ DALIS
- 1. Užsienio reklamos
- 1.1 Alaus „Corona“reklama
- 1.2. Alaus „Corlton Draught“ reklama
- 1.3.Antroji „Corlton Draught“ alaus reklama
- 2. Lietuviškos reklamos.
- 2.1.„Švyturio“ alaus reklama
- 2.2.„HORN” alaus reklama
- 2.3.„Tornado“ alaus reklama
- 3.Užsienio ir lietuviškų alaus reklamų palyginimas
- IŠVADOS
- ŠALTINIAI
- LITERATŪRA
Reziumė
- Autorius
- ausrinelig
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 13, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 23 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų