Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas

22 psl. / 5011 žod.

Ištrauka

Rinkoje paslaugų įmonės veikia savitai ir dažniausiai visai kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai išplaukia iš paslaugos teikėjo, kaip tarpininko, paslaugos teikimo proceso valdymo vaidmens ir jo funkcijų, kurios atliekamos šį procesą įgyvendinant.
Ši tema yra aktuali tuo, kad yra paslaugų marketingo komplekso elementų poveikis paslaugų įmonei. Paslaugų įmonių veikla, jos pelningumas ir ypatumai priklauso nuo to kaip yra naudojami marketingo komplekso elementai.
Šio darbo objektas - Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas.
Darbo tikslas – įvertinti Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos marketingo kompleksą ir jį įtakojančius veiksnius.
Darbo uždaviniai:
apžvelgti kiek yra savivaldybių viešųjų bibliotekų Lietuvoje ir kaip jų skaičius kito per keturis paskutinius metus;
atskleisti Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos pagrindines ir papildomas paslaugas;
aptarti Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų vartotojus ir teikėjus;
apžvelgti Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos ateities perspektyvas.


Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1.PASLAUGŲ STATISTINĖ ANALIZĖ5
  • 2.TAURAGĖS SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOS BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ8
  • 2.1.Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų charakteristika8
  • 2.2. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos pasiūlos modelis10
  • 2.3. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų vartotojai ir teikėjai11
  • 2.4. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai13
  • 2.5. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų naudojamos komunikacijos priemonės15
  • 2.6. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų teikimo vieta16
  • 2.7. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų kainodara17
  • 2.8. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų kokybės matavimo kriterijai18
  • 3. TAURAGĖS SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOS BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ TOBULINIMO GAIRĖS20
  • IŠVADOS22
  • LITERATŪRA23
  • PRIEDAI24

Reziumė

Autorius
teraja
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 17, 2012
Publikuotas
2005 m.
Apimtis
22 psl.

Susiję darbai

AB „Lietuvos geležinkeliai“ marketingo kompleksas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. aurelija33
Numatant, kas gali atsitikti, įmanoma nuspėti savo veiksmus ir poelgius nepalankiausiais atvejais. Todėl strategiškai planuojant verslą, tikimybė patirti sėkmę gerokai didesnė, nes veiklos...

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Rinkodara Referatas 2014 m. svietuxxx
Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje kavinėje Šventojoje. Dauguma kurorte esančių kavinių pasirūpino vaikų...