AB „Lietuvos geležinkeliai“ marketingo kompleksas

33 psl. / 7166 žod.

Ištrauka

Numatant, kas gali atsitikti, įmanoma nuspėti savo veiksmus ir poelgius nepalankiausiais atvejais. Todėl strategiškai planuojant verslą, tikimybė patirti sėkmę gerokai didesnė, nes veiklos scenarijus padeda prisitaikyti, greičiau reaguoti į pakitusią padėtį.
Formaliai strateginio planavimo esmę išreiškia nuolatinis galimybių ir grėsmių, išorinių bei vidinių pranašumų ir trūkumų nustatymas, siekiant priimti kuo geresnius sprendimus galimybėms panaudoti ir išvengti grėsmių.
Sudarydama strateginį planą, bendrovė nusprendžia, kokių tikslų kiekvienas verslo padalinys privalo pasiekti. Sudarant rinkodaros planą yra parenkama rinkodaros strategija, kurios dėka bendrovė įgyvendins savo bendruosius strateginius tikslus. Čia pagrindinį vaidmenį vaidina rinkodaros ir atskirų gaminių bei paslaugų rinkų planai.
Strateginio planavimo proceso tikslas - nuolat nagrinėti įmonės veiklą tiek dabarties, tiek ateities požiūriu ir numatyti strategines permainas, kad įmonė žengtų į įsivaizduojamą ateitį sėkmingai.
Ilgalaikės sėkmės siekiantys įmonės vadovai privalo sugebėti sukurti veiklos strategiją ją suformuluoti, ir įgyvendinti. Strategijos formulavimas apima įmonės veiklos krypčių ir tikslų bei vadovavimo įmonei numatymą. Strategijos įgyvendinimas yra visa, kas padaryta įmonėje, siekiant finansinių ir kitų strateginių rezultatų.
Musų darbo tikslas – atlikti konkrečios įmonės, t.y. AB „Lietuvos geležinkeliai“ marketingo komplekso analizę.
Savo tikslo įgyvendinimui išsikėlėme šiuos uždavinius:
• Išanalizuoti skirtingą išorinės ir vidinės aplinkos vertinimą bei esmę.
• Atlikti materialinio skatinimo sistemos analizę AB „Lietuvos geležinkeliai“.
• Atlikti moralinio skatinimo sistemos analizę AB „Lietuvos geležinkeliai“.
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus.


Turinys

  • SANTRAUKA2
  • ĮVADAS4
  • I. TEORINĖ DALIS5
  • 1.1.Teisinis statusas5
  • 1.2. Plėtros principai6
  • 1.3. Šiandienos uždaviniai6
  • 1.4. Geležinkelio transporto privalumai ir trūkumai7
  • 1.5. Lietuvos geležinkelių ūkio privalumai ir trūkumai7
  • 2. RINKOS ANALIZĖ8
  • 2.1. Geležinkelių rinkos analizė9
  • 2.2. Keleivių vežimo analizė10
  • 2.2.1. Dabartinė analizė10
  • 2.2.2. Dabartinė analizė10
  • 2.2.3. Dabartinė analizė11
  • 2.3. Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos geležinkeliais prognozės11
  • 2.4. SWOT analizė13
  • 2.5. Kainodara ir tarifų politika15
  • 2.6. Kainodara ir tarifų politika16
  • 3. RIZIKOS VEIKSNIAI16
  • 4. FINANSŲ ANALIZĖ, PLANAVIMAS, KONTROLĖ17
  • 4.1. Verslo finansavimas ir paskolos grąžinimas17
  • II. DALIS18
  • 1. AB „Lietuvos geležinkeliai“ veiklos charakteristika18
  • 1.1. AB „Lietuvos geležinkeliai“ veiklos pobūdis, pasiekimai18
  • 1.2. AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdymo struktūra19
  • 2. AB “Lietuvos geležinkeliai“ darbuotojų motyvavimas19
  • 2.1. Motyvavimo vykdytojai20
  • 2.2. Motyvavimo metodų taikymas20
  • IŠVADOS25
  • PASIŪLYMAI26
  • LITERATŪROS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS28

Reziumė

Autorius
aurelija33
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 31, 2013
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
33 psl.

Susiję darbai